3 Eylül 2014 Çarşamba

Can-Can


Türkiye demek İstanbul demektir benim için bir bakıma...Türkiyeye her gidişim de kitap almak anlamına da gelebilir diyebilirim..geçen ay yine İstanbul'a düşünce yolum çevreyi ve manzaraları insanları ve mekanları çekmek yerine hedefim sadece ve sadece bir yer bir mekandı..

Kitapçılar!..
Burada(Yunanistan)kırtasiyede görüp de almadığım kitaplara İstanbul'a gidince kavuşma hayali Sultanahmet'e bir an evvel bulunma arzusunu tetikleyip durdu..



Önce Simit sarayında güzel bir kahvaltı edildi ardından da dost kapısı çalındı..


Güzel insanlar olunca çay hiç bir zaman ne yeterli gelir ne de mutluluğu tarif edecek kadar içilir..
Dostun sohbeti yetmediği gibi çay da yetmedi bize :)
Çok şükür ki hamarat hanımlar ocağın üstünden indirmedi çaydanlığı günlerce..dolayısıyla her fırsatta sohbet meclisi kuruldu her fırsatta çaylar içildi..


Sıra şehri biraz gezmeye gelmişken de soluğu dediğim gibi kitapçıda aldım..
Timaş Yayınlarının çocukların dini ve ahlaki yönden gelişmeleri ve bu tür anlayış ve algıları olabildiğince aşılamak amacıyla hazırladığı kitaplardan ne yazık ki sadece birini bulabildim..
Daha fazlası da var..şiddetle annelerin edinmesi ve çocuklarına okuması gerektiğini düşünüyorum..


Kitabın içeriği İslam alimlerinin ve daha bir çok ünlü isimlerin kıssa hikaye tadında hayatlarını kaleme almıştır..


Bu kitap serisini mutlaka edinmek ve bol bol okumak gerek yavrularımıza..kul hakkının,tövbe etmenin önemini,daha henüz aile kurulmadan eşlerin samimiyeti temiz yürekliliği ve güzel ahlakı dünyaya gelecek güzel insan ve müslümanların  habercisi olduğu ve en önemli tohumları evlilikten önce atıldığını çocuklarımızdan çok biz büyüklere de öğreten güzel bir kitap..

Çeşitli kıssalar masal tadında net güzel sade bir dil ile anlatılmış..
İlgimi çeken bir başka yönü ise hikayelerde geçen kahramanların isimlerini kızımın sonraki gün de hatırlıyor olması hatırlayamadıklarını tekrar sorarak öğrenmek istemesi..

-Abdulkadir miydi neydi anne?
-Sabit miydi Salim miydi yoksa üüf neydi ya annee..

Tek başına oynarken bile tekrarladığı ve etkilendiğini özellikle buradan anladığım cümle ise..Tövbe edin,tövbe edin cümlesiydi..

..bir değil bir çok damla hikmet de barındırıyor içinde bu kitap kanımca..

Sevgiyle kalın Allah'a emanet olun dostlarım..

İnternet üzernden temin etmek isteyen veya incelemek isteyenler için:Dini Hikayelerle Ahlak Eğitimi





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Canim nasilsin ? Bende Türkiyede oldugum zamanlar hep gözüm kitapcilara takilir kitap okumayi sevdigim icin. Türkiyeye gittigim zamanlarda henüz cocuklarim olmamisti o yüzden kitap alamamistim düsünmemistim daha dogrusu ama bu tavsiye ettigin kitaptan mutlaka almak isterim ve daha baska hikaye kitaplarindanda. Kücüklügümde okudugum kitaplar hep aklimda benim nasip olursa hepsinden almak istiyorum bende kizlarima insaallah. Timas yayinlarinin bir cok serisini okudum ben roman olarak Ahmet Günbay Yildiz kitaplari okudum Timas yayinlarindan yanlis hatirlamiyorsam eger.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslicim bu tür kitaplardan daha fazla ben de almayı çok istedim ama rafta bir tek bu vardı :(
      Allah seni çok seviyor kitabını isterdim aslında almayı ama dediğim gibi ellerinde yoktu yine de ilk fırsatta temin etmeyi çok isterim..burada da bu kitapları almak mümkün ama TR'de 10 Tl'ye satılan kitabı burada 10 euro'ya satıyorlar yani nerdeyse üç kat daha pahalı..

      Sevgilerimi gönderiyorum bloga uğraman beni mutlu etti..

      Sil
  2. BENDE CANIM PAZAR GÜNÜ GİDECEĞİM İNŞ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün Pazar hayırlı yolculuklar dilerim canım :)

      Sil
  3. Timaş yayınlarının cağaloğlunda alayköşkü caddesi üzerinde kitap kahve diye bir yeri var hiç gittin mi bilmem.. ben her gidişimde oraya mutlaka uğramak isterim bir yandan kahve içerken bir yandan da timaşın bütün yayınlarını inceleyebiliyorsun. çocuklar için de düzenlenmiş bir yerler var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay kahve içmeye vaktimiz yoktu ama kitapları oradan aldım ben de Baharim :)

      Sil
  4. Canimmm istanbula geliyorsun ve haberim yok öylemi
    Yinede sevindim tadinini cikardigina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım arkadaşımın sözü için gelmiştim telaş o kadar çoktu ki bir kez çıktığıma dahi şükrediyorum :) yoksa aklımdan geçmedin değil!
      Ablam gelip alır gezeriz arabasıyla hayalini dahi kurdum bak bilesin :)

      Sil
  5. artık çok güzel çocuk yayınları var ne güzel hayırlısı ile okumak nasip ola😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum çok güzel şeyler yapılıyor Allah onlardan razı olsun..sevgilerimi gönderiyorum..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR