27 Mayıs 2013 Pazartesi

Salas Style Etekler Yayinda!


Selamunaleykum hayirli sabahlar kardeslerim..soz verildigi gibi once Tarzi Sevilesice Seni yayina girmisti,bu postun konusu rahat tesettur kiyafetlerdi ardindan da ayni tarz bluzlar gelmisti Seni Asimetri Seni basligi altinda..ki o yayinda sahane ve herkesin begendigi bir etek tarzi vardi ki kendisi ve benzerlerini ayri bir postta toplama kararini vermistim..
Bu gun onu yaptim iste :)
Salas rahat kasmayan batmayan goze carpmayan insana ciddi anlamda kolaylik saglayan tarzda etekler huzurlarinizda kardeslerim :)
FIkir olmasi adina hatsiz kivrimsiz giyinmek adina BISMILLAH ..



 Ayri bir post olmaya sebep olan yukarida bahsettigim etek iste bu etek :)

 





Eteklerin tarzi uzakdogudan esinlenmis..bir cok etegin uzerinde Japonya veya Cin gibi ulkelerden cagrisimlar var diye dusunuyorum..her birini cok begenerek paylasiyorum sizinle kardeslerim..uzulerek belirtmeliyim ki bu tarz etekleri dikmek kalipsiz olarak zor olsa gerek..gozumu korkutan ve aklimi karistiran modeller bunlar dolayisiyla bu tarz bir kiyafeti bir yerde gordugum zaman imkanim olunca temin etmeye calisiyorum..sanirim utu derdi de yok bunlarin..olacak sey mi alinir tabii :)

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. Merhabalar, görseller cidden cok hoş :)
    teşekkürler,benmde moda blogum var, beklerım sizi mutlaka :)
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ugradiginiz icin tesekkur ederim,hemen ziyaret ettim..

      Sil
  2. günaydın canım, pek bana göre olmasa da ilgilenenler için güzel paylaşım, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. ben etekler bayıldım çok güzeller.tesettüre de uygun.kesinlikle çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. bayildim ben modellere :) hepsi birbirinden modern , tesekkuler paylasim icin

    YanıtlaSil
  5. Bizim geleneksel kıyafetimiz şalvarı modernize etmişler:)

    YanıtlaSil
  6. benim gibi yerden bitmeye uygun degiller
    selvi boylular baksin artik ;)

    YanıtlaSil
  7. bayıldım ki ben nasıl güzeller tam yazlık ama nasıl diksek ki dediğin gb :( buralarda bulmakta zor be annem bunları ...

    YanıtlaSil
  8. AH GENÇLİĞİM AH
    GERİ GELSEDE BENDE BU ETEKLERİ GİYSEM
    BAYILDIM HER BİRİ BİR DİĞERİNDEN GÜZEL
    HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

    YanıtlaSil
  9. Pek begenemedim acikcasi

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR