25 Eylül 2014 Perşembe

Güzel Gece


Sabahın ilk saatlerinde başlayan ve gün boyunca devam eden yüksek ateş ile savaştık dün..
İlaçlar,ağrı kesiciler,yemek derdi moral derdi sabır ihtiyacı ve azim gerekti bolca..

Çorbalar,uykular,düşünceler ve en çok yıpratan yönü endişeler..
İyileşir mi çocuk,ne zaman kendine gelir hangi doktora gidilir?..
Ki bilmediğim bir durum değildi daha evvel defalarca başbaşa kaldığım bir haldi içinde bulunduğum hal..

Gün böyle geçti..ağır ağır,ateşli ve tasa ile dolu..
Gece olunca erkenden bitap düştü gövdesi yavrumun ve kardeşi de yanına uzanarak saat dokuzu bulmadan uykuya daldılar..

Sessizlik bu saatte başladı..

Balkona çıkıp kafamı biraz toparlamak biraz nefes almak biraz dinlemek istedim geceyi ve kendimi..yorucu bir gündü benim için..Daha fazla dayanamayıp gözlerimi yumdum,uyudum..

Saat kaçtı..bir mi dört mü?bilmiyorum..
Oğlumun ateşi yine yükselmiş midir korkusuyla yataktan fırladım..Alnına bakınca korkum vucüt buldu..Oğlum yine ateşler içinde yanıyordu..yine ılık bir duş aldırıp çorba hazırlayıp ateş düşürücü ilacını verip yatırdım..

Evin kapısı açıktı,balkona çıkıp gökyüzüne baktım..

Yıldızlar nasıl da yakındı dünyaya böyle?
Rabbim semayı dünyaya yaklaştırmıştı sanki..sanki tüm yıldızlar evimin çatısı üstündeydi..
Kocaman bir kucak gibiydi gökkubbe..yıldızlarsa pırıl pırıl kah kırmızı kah sarı kah beyaza maviye dönüp durdu..

Şaşkın şaşkın merdivenden inip bahçemin ortasında durup baktım gökyüzüne..
Nasıl da yaklaşmıştı dünya ile gökyüzü birbirine..
Her bir yıldız her bir gezegen kendine çekiyordu sanki beni..her biri bir duaya karşılık sinyalleri veriyormuşcasına pırıldadı durdu saatlerce..

Bu yıldızlar kimin yıldızlarıydı bu gece kimin gecesiydi..bu parıltılar neyin işaretiydi..bu güzelliğin içimdeki yansıması kalbimdeki tabiri tercümesi neydi ne olabilirdi..düşündükçe şaşırdım izledim baktım doyamadım bu görüntüye..

Gece de nasıl karaydı..nasıl karaydı gökyüzü öyle..
Avuç avuç yıldızlar şehrin ışıklarını söndürürcesine parladılar sabaha kadar..İntikam alırcasına veya başrölde her daim Rabbinin yaptıkları ve yarattıkları vardır dercesine güzeldi dün gece..yaşanan o zor günü unutturacak sanki bu zor günü bu güzel gece ile telafi edercesine güzeldi..

Rahmet yağıyordu o anlarda belki de belki de mağfiret ediyordu Rabbim sevdiklerine..
İçimdeki endişe,korku,yalnız olup tek başıma çareler arayışlarımı unuttum bir anda..bir anda kulluğumu hatırladım..bu güzelliğin altında olup gökyüzüne bakan gözlerimi düşündüm,kalbimi,çırpınışlarını düşündüm..
Şükrettim..

Şükrettim yaşananlara şükrettim yaşatılanlara..

Rahmet yağdı sanki üzerime,rahmet süzüldü sanki çatımızın üzerine..
Allaha yaklaşmak,düşünebilmek için çok çok güzel bir sebepti..

Zilhicce ayının ilk gecesiydi..
Ömrümün  en güzel gecelerinden biriydi..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. Ne güzel ...
    hissetmek, görmek, farkına varmak...
    Hamdolsun

    YanıtlaSil
  2. hissetmek ve dile dökmek öyle büyük nimet ki... Geçmiş olsun yavruna Rabbim şifa versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Baharcim..bir an önce bu ateş bitsin dilerim sevgilerimi gönderiyorum canim.

      Sil
  3. Merhaba,Sevgi hanım nasılsınız?
    Yazınızı okudum çok güzel yazmışsınız!
    Yavrunuzun rahatsızlığı bir an önce geçsin ve geçmiş olsun.
    Gökyüzü gerçekten bazen çok güzel oluyor. Buna benzer bir durumu bende yaşadım.benim gördüğüm çok farklı ama çok güzeldi!
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun inşallah şifasını da verir Rabbim..yaşadığınız güzelliği paylaşmanızı isterdim hem merak ettim :)
      Sevgiler gönderiyorum çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Çok çok geçmiş olsun. Derdini gönderen dermanını da verir inşaAllah.şükür mevlaya binlerce kere, binlerce güzelliğine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allaha hamdolsun Fatmacim şunu fark ettim ki zor durumlarda ne kadar az sitem edersek o derece kolaylik veriliyor..dert devam ediyor elbette içindeki saklı güzellikleri de öyle ..Allah razı olsun teşekkür ederim.

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun geçicek inşallah en kısa zamanda. O kadar akıcı ve etkileyici yazmışsın ki tekrara tekrar olumak istedim. Ne güzeldir kul olmak, kulluğun farkında olmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dile getirmek zor olsa da bazen ve eksik kalsa da en güzel yanları dert konusturur insanı balım ..Allah razı olsun yüreğine sağlık .

      Sil
  6. Cok gecmis olsun, Allah acil sifalar versin! Gecen bir söz okumustum cok dogru "Saglikli insanin binbirtürlü istekleri olurmus, sagliksiz insanin sadece bir tane" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iyileşsin de başka şey istemem der işte insan demez mi..çok doğru bir söz paylaştığınız ..Allah razı olsun.

      Sil
  7. CANIM UZUN ZAMANDIR UGRAYAMIYORUM. ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN. BU MUBAREK AYDA DUALARINI BEKLİ

    YanıtlaSil
  8. Allah razı olsun ziyaretinize geleceğim sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR