9 Eylül 2014 Salı

20 Gerçek-Mim



Nazlı Çiçeğimden gelen mim'i cevaplamadan evvel aklıma ilk gelen şey:Arkadaşlarıma dostlarıma ve çevremdeki insanlara yani beni tanıyanlara benimle ilgili olumlu olumsuz üç düşüncelerini paylaşmalarını istemek geldi..

Zaman alıp uzun süreceği için ve uzun sürünce mim'im tazeliği kaybolup gündemden düşeceği pek muhtemel olduğu için aklıma ilk gelen gerçekleri yine ben vereceğim..çok özür dilerim bazı cevaplar tam olduğu gibi değil belki de gerçekten biraz uzak olacaklar :)


1-Sofrada kağıt mendil yoksa sofraya oturamıyorum

2-Yemekte çocuklarıma sürekli önlerinden yemelerini söylüyorum.Sürekli ama.

3-Herkesin gücü kadar evin işlerinde yardımcı olmasını istiyorum (oğlum bunu yaz tatilinde kabullenmekte zorlansa da bu böyledir)

4-Alışveriş yapmayı sevmiyorum

5-Aşırı düzgün çok fazla temiz evlerde büyük bir huzurluszluk hissediyorum

6-Çocuk odası hariç süret silüet veya insan resim karikatür veya hayvan resmi gibi hiç bir şey bulundurmuyorum.

7-Emeğe saygı duyduğum gibi emeğime saygı duyulmasını istiyorum.

8-Apartman dairesinde yaşayamayacağımı düşünüyorum.Evimin olabildiğince toprağa yakın olmasını istiyorum.Doğaya yakın yaşamayı çok seviyorum.

9-Olabildiğince az şeyle yaşanabilir fikrindeyim aşırılığı sevmiyorum abartılı şeylerden etkilenmiyorum.Bir çuval param olsa onlarla ne alacağıma dair en küçük fikrim bile yok.

10-Sezgilerim çok güçlüdür diye bilirim bir insanın havasını ve saçtığı enerjiyi anlamak için iki satırı veya iki dakikalık konuşması yeterli olabiliyor.

11-Kalabalık ortamları (çalgılı,erkekli-kadınlı)düğünler kınalar vs etkinliklerde bulunmayı sevmiyorum.

12-Ana dilim ikidir ek olarak da konuştuğum iki dil daha vardır.

13-Gece uykum 5 beş saati nadiren geçmektedir.Son uyuyan ilk uyananlardanım.

14-Vaktimi boş yere alan insanlar veya uğraşların sayısını bilinçli olarak azaltma çabam devam etmektedir.

15-Kur'an'i Kerim'in mealini hala baştan sona okuyamadığım için büyük bir eksiklik ve utanç hissediyorum.

16-Yirmi adet gerçek çok fazla olduğunu düşünüyorum :)

17-Unutmak istemediğim güzel sözleri veya ayetleri mutfağımın bir dolabında yazıyorum.

19-Eşimin işi gereği iki çocuğumuzu da tek başıma büyütüyorum.

20-Denizi çok seviyorum..suya giremediğim için ağladığımı dahi bilirim..evet bu yaşımda bile :)


Cevaplarımdan beni daha çok yansıtacak olanları yazmaya çalıştım...Yanlış anlaşılırım düşüncesiyle de bir çok gerçeği sanal ortamda aktarmanın doğru olmadığına inandığım için yazmadım..

Mim güzel gerçekten de zor bir mim..Nazlı çiçeğime tekrar teşekkür ediyorum..

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Kendinden emin biri oldugun daha ilk satirindan anlasiliyor insanin kendini tanimasi ve tanitmasi gercekten zordur, cok samimi bir yazi olmus ve yazdiklarindan cikardigim kadari ile cok ortak yonumuz var ve yine yazdiklarindan anliyorum ki cok zekisin sevgilerimle kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dediğim gibi çevremdekilere sorarak verecekleri cevapları eklemeyi istemiştim ama olmadı..kısmet :)
      Teşekkür ederim yorumun için sevgilerimi gönderiyorum Allah razı olsun.

      Sil
  2. 16.cevaba bayıldım yalnız,bende bi ara öyle düşünmeye başlamıştım.Ve bende hala Kuan'ın mealini bitiremedim.Aynı üzüntüyü bende yaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defalarca başladım..her seferinde aynı niyet aynı heyecan ama sanki hep bir şeyler araya girdi..çok daha ciddi bir şekilde yapmak lazım veya bakşa birileriyle okumak lazım diye düşünüyorum..

      20 soru çok ama cidden :)
      Teşekkür ederim canım Allah razı olsun sevgilerimle.

      Sil
  3. Mim zor. Cevaplar da bir o kadar güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zordu gerçekten arkadaşım..teşekkür edeirm sevgiler..

      Sil
  4. Bence de oldukça zor bir mim ama senin cevapların çok içten olmuş canım., Ben de tertemiz ortamlarda çok geriliyorum ve düğünlerden nefret ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidilmeyince de küsülüyor ama iyi bir hediye ile sanırım düzeltebiliyorum durumu keşke gitmeme sebebimi açıklayabilseydim :(

      Sil
  5. çok içten bir "yirmi" olmuş..insanın net olması zordur..iyi başarı yani ;) sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yirmi uzun değil bence sizi yakından tanımak isteyenlere Sevgi Hanım, gayet iyi daha bile yazsanız seve seve okurdum. 5 ve 10 aynı ben...;) 14 de çok çok önemli şu günlerde benim de çok zihnimi kurcalayan bir konu...15 - kesinlikle haklısınız;) her okunduğunda farklı bir dünya keşfi bile mümkün olabilir, ben Allah'ın hikmetlerine yürekten inanan biriyim ve bu hikmetlerin her yeni gün---sadece kişiye özel keşfi bile--çok özel bir durumdur;) süper birşey ve muazzam, sonsuz aklın planıdır! Ona şükürler olsun!. Aşırı kalabalıklardan ve düğün dernek ortamlarında bende de bir huzursuzluk olur ve ne yazık başım kaldırmıyor inanın, kırmamak adına katılıyorum ama sonrasında çok rahatsız oluyorum, neyse:)))) Okumak çok keyifliydi.. Sevgi ve selamlar olsun..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR