23 Eylül 2014 Salı

Hamilelik İlanı ve Tatlı Fikirler


Mutluluk getiren bir haberi mutluluk vererek daha da artırmanın yolları vardır elbet..belki küçük bir not belki kısa bir mesaj..


Hamilelik boyunca bitmek blmeyen günler haftalar aylar resimlenince ne kadar çabuk geçtiğini fark edebiliyor insan..güzel bir anı ve hatıra olarak kalabilir o günler..o hiç geçmek bilmeyen dakikalar özellikle :)


Beklenen olmak ne kadar güzel :) 






Beklenen gelince beklendiğini göstermek de güzel olmaz mı böylece :)

Sevgilerimle..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

21 yorum:

  1. Sevgim özledim seni. Sohbetini, güzel paylaşımlarını. Neolur sık gelemiyorum diye gönül koyma ablana. Ablan sizleri çok seviyor. Canım benim hasretle sarıldım. allaha emanet hayırlı günler bereketli günler seninle olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl gönül koyarım ki sana ablam..sevgiler gönderirim ancak kucak kucak için rahat olsun :) öpüyorum cok..

      Sil
  2. Çok güzel fotoğraflar
    Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hic guzel olmaz mi Sevgicimm.Seni kocaman kucakliyorumm😍😘

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflar ne kadar tatlı öyle. Nasıl özenle seçilip çektirmişler. Allah sağlıkla doğmayı kucağınıza almayın nasip etsin inşallah

    YanıtlaSil
  5. Bir hayırlı haber mi geliyor, satır aralarından. Öyleyse Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberi geldi sevgili konağım..Allah razı olsun seni burada görmek her daim mutlu ediyor beni.

      Sil
  6. muhteşem fotoğraflar Allah isteyen herkese versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı ve sagliklisini inşallah teşekkür ederim sevgiler.

      Sil
  7. uzun zamandır bloggera,paylaşılanlara bakmıyordum ama yazı başlığını görünce dedim bebek geliyor herhalde tebrik edeyim :) benimde var böyle fotoğraflarım,çok özel güzel bir süreç,bol bol çekilmeli insan :) bu arada varmı bebek haberi anlayamadım tam olarak :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülincim hoşgeldin canım nasılsın Deniz oğlan nasıl ne kadar uzun zaman oldu :) bu kadaraçtığına göre arayı güzellikler birikmiştir eminim..

      Güzel haber var elbette balım Allaha hamdolsun..çok sevindim uğramana çok uzun zaman oldu gerçekten öpüyorum çok çok ikinizi de.

      Sil
    2. Aa çok sevindim öyleyse,sağlıkla gelsin inşallah..17 aylık oldu bizimki,bol koşturmacayla devam ediyoruz

      Sevgiler bir sürü,bir sürü 😘💕🙏

      Sil
  8. Zaman yaratıp yazacağim yine inşallah,bloggerda bambaşkaydı herşey,yavaş yavaş dönüyorum 😊

    YanıtlaSil
  9. Nasıl sevindim nasil sevindim!! Allahiiiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ki bende :))
      Benim de bir Zeynebim olur belki kimbilir :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR