21 Temmuz 2012 Cumartesi

Ruhumun rizki - Ramazan (2)



Ellerimden alinanlarin ikinci gunu..
Herseyin karsimda olup da tadamamayi yasamak..
Karsimda duranlara dokunabildigim halde onlardan faydalanamamak..

Sayi hala cok az..2'nci gun..
Sayilarin deger alisi ve derinlesmesi..
Gunlerin,dakikalarin anlarin manaya burunmesi..

Daha once tatmadiklarimi tadiyorum oysa..
Gormediklerim gosteriliyor simdi..
Kucuk karelerle gun donduruluyor karsimda..

Nimetleri yok sayabilir mi insan bu durumda..
Aklini hep nimetlere yormaz mi?
Ne yenir ne icilir..ilk hangisi ardindan tuketecegim ne olmali demez mi..

Ezan okununca islanacak agzim dilim dudagim..
Midem sakinlesecek endiselerim son bulacak..

Tek gayem yemek diye dusunsem de..
Tek amac ruh doyurmak aslinda..

Bugun ruhuma ne yedirdim..ne ile besledim..
Bugun icimde surekli savasan kahramana ne ikram ettim..
Aklima suuruma irademe ne hediye ettim..
Nasil odullendirdim azmimi..

Durulunca midemdeki kargasa..
Dilerim ki nefsimi koreltmesin toklugum..
Bir hadis ogrenmisligim var desem..
Bir ayet okumuslugum kaldi geriye desem..

Kazancim bu gunden..
Bu gunun ruhuma verilen rizkim bu desem..




..

 



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. onu düsünerek yapilan hersey onun rizasini gözeterek yapilan hersey amel defterine yazilir nurum .
    cocugumuz esimiz asimiz hepsi hersey bir seye vesile .
    unutmayalim ameller niyetlere göredir basladigimiz söz, baktigimiz yer, tutugumuz nesneye kadar
    Allah adini analim ibadete dönüssün .
    gülümsemek bile sadakadir :)

    YanıtlaSil
  2. @Allah ne verdiyse:O halde bol bol gulumse bana :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR