2 Şubat 2014 Pazar

Muhteşem Final


31-01-2014 Cuma günü sabah namazından sonra Ka'be'yi tavaf eden 22-23 yaşlarında Türkiyeli bir genç tavaf namazını kılarken secdede vefat etmiş ,uzun bir süre kimse vefat ettiğini farkedememiş, ancak sabah temizliği esnasında onu n vefat ettiğini anlamayan polis memuru kaldırmak isteyince durum anlaşılmıştır.İşte size muhteşem bir finalle dünya hayatına veda. Hem ka'be de Harem-i Şerifte,hem tavaftan sonra, hemde namazda secde halinde. Üstelik Peygamber Efendimiz S.A.V. Hac ve Umre yolunda vefat edenlerin hesaba arz edilmeyeceği müjdesini vermektedir. Ne mutlu, ne güzel bir son.
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. ne mutlu bir son..Allahım hepimize hayırlı ölümler nasip etsin inşallah ..

    YanıtlaSil
  2. OKURKEN AGLADIM VE RABBIME DUA ETTIM BANA VE ÜMMETİ MUHAMMADDE BOYLE BIR SON NASIP ET RABBIM RABBIM SEN BIZLERE RAHMETINLE MUAMELE EYLE SEN BIZLERI AFFET .....
    AMIN VE PAYLASAMK ISTIYORUM IZNINIZLE

    YanıtlaSil
  3. Ne mutlu O'na ve sevdiklerine.. Allah rahmet eylesin bizlere de boyle guzel bir olum nasip etsin İnsaAllah

    YanıtlaSil
  4. Allah ne büyüksün yarabbim tüylerim diken diken oldu yaaaaaa ağlamamak ne mümkün.

    YanıtlaSil
  5. Subhanallah, Allahım böyle bır olum nansıp et bıze de.....

    YanıtlaSil
  6. Tüylerim diken diken oldu okurken... Rabbim hepimize hayırlı ölümler nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Allah rahmet eylesin,ne mutlu ona..Rabim hepimize hayırlı bir ölüm nasip eylesin..

    YanıtlaSil
  8. Gıpta edilesi bir ölüm...

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir son. Üstelik o mübarek toprakda kalacak sonsuza kadar. Kim istemez ki.

    YanıtlaSil
  10. Her zaman duamdır secde de ölmek. Rabbim bana ve isteyen herkese de secdede ölmeyi nasip etsin

    YanıtlaSil
  11. Allah hepimize nasip etsin ablacım, böyle güzel bir ölüm..

    YanıtlaSil
  12. Daha hayırlı bir ölüm olamaz

    YanıtlaSil
  13. iki üç hafta önce eşimle hacca mı gitsek acaba diye düşündük ve orada ölmeyi hayal ettik.Ne güzel bir ölüm tertemiz , dupduru...Tabi bu arada elde avuçta hiçbir şey yok üstelik borçlar da var ama Allah yardım eder demiştik, bizi sevindiren başka şeyler çıktı ortaya. O gencin yaşadığı bizim hayalimizdi, hayalimizi çaldı:)))

    YanıtlaSil
  14. canım bu haber yanlış verilmiş ben de öyle zannetmiştim ama genç uyuyakalmış galiba :/ böyle biliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Allah rahmet eylesin gerçekten ne muhteşem bir son cümle müslümanlara böyle güzel ölüm nasip etsin..

    YanıtlaSil
  16. Biri çıkıp da böyle güzel bir ölümü hak etmek için nasıl bir hayat yaşadığını anlatmış olsaydı keşke...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR