20 Şubat 2014 Perşembe

İki kelimeyle tarif eder misin?



Sevgili dostlar Değmesin Yağlı Boya yelken açmış başka diyarlara..yani en azından niyet o yönde..bu blogumu sadece tasarım ve blog ile ilgili konu ve yayınlara bıraktım..kişisel yazılarım paylaşımlarım el işlerim DIY projelerim kısaca çeşitli içeriğimi kaldırarak başka bir mekan arayışındayım da güzel ev bulamıyorum :)
Ev bulmak kolaydır sanal alemde zor olan isim bulmak..evet bu konuda biraz sıkıntı çekiyorum..

Bu yayının içinde bir çok resim farklı türden görüntüler göreceksiniz..

Sizden ricam resmi gördüğünüz ilk anda aklınızdan geçen iki kelimeyi yorum kutusuna bırakmanızdır..
Bu resimlere bakınca aklınızdan ne/hangi kelimeler ve duygular geçiyor?







Bunları iki kelimeyle tarif etmece yapalım mı? :)

Buyrun lütfen...



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

35 yorum:

  1. 1- küçük ve kolay şeyler
    2- doğaya dönüş
    3- huzur sende
    4- yormayan güzellikler
    5- soğuk modernite
    6- hayal adası

    beynin fırtınaları essin burda!
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten tebrik ediyorum..muazzam isimler var burada içinden bir kelimeyi aldım arkadaşım :)
      Hayal adası da çok güzel :)
      Teşekkür ederim..

      Sil
  2. iki kelime olmaz ama :) aklıma doğal yaşamı günlük hayatla birleştimeyi getirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte iki kelimeye sığdırılacak durum budur kardeşim :)
      Ama var bişeyler kaygınlanma sen tatlım..sevgiler.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Yaaaa :)

      Kararsızlığımı büyüten bir yorum oldu şimdi bu :)

      Sil
  4. dantelli kesekağıtları,
    yedi cücelerin mavi masası,
    o pencere benim olsaydı,
    süt nişanı cubuklar,
    Orası köln mü, yada brüksel,
    o cam seranın pamuk prensesi ben olsaydım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım cam sera'yı çoook beğendim ancak alınmöış ablam müsait değil hemde yabancı başka bir dilde anlamı olmalı ki kapmışlar..kızıyom :(

      Sil
  5. Son resme bakınca içime bir huzur,burnuma da mis gibi çiçek kokuları geldi.Keşke orada olsaydım elimde limotanam ve kitabımla biraz dinlenseydim diye aklımdan geçirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hümeyracım o ne güzel bir hayal öyle,limonata yerine nescafe isterim ben :)

      Sil
  6. canım aklıma gelen ilk iki kelime şunlar:
    1. Huzur
    2. Hüzün

    YanıtlaSil
  7. Tüm karelerin ortak özelliği: doğal

    YanıtlaSil
  8. Boyaammm merhaba :)
    Bir sorum olacak benim senin yaptığın başlığı şablonda tam olarak nereye yerleştirdinn :)
    Biraz değişiklik yapmak istiyorum da onu bulamadımmm
    Öpüldün kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumanda paneli>Yerleşim>Üstbilgi sekmesindeki ''düzenle''ye tıkla sanırım oradan yğklemiştim :)

      Sevgiler.

      Sil
  9. Icinden gecen ilk kelime dogal ikincisi ise ic giciklayici oldu neden dersen bilmiyorum.selam sevgi ve dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun can evet bir çok kişinin içinden doğal kelimesi ve ifadesi geçiyor :)
      Haberini veririm ismin sevgiler :)

      Sil
  10. Çoook güzel isimler çok güzel bir ilhama sebep olan tüm dostlarıma candan teşekkürler ve evet yeni isme sayenizde karar kılmış oldum :)

    YanıtlaSil
  11. Ya ben gec kaldim demek.. Karar verigine gore.. Oysa ben de yuregimin kokusu, icimden gelen, kalbimin en duru hali, yuregime dokundum gibi seyler soylemek isterdim:)
    Bunlar geldi icimden

    YanıtlaSil
  12. Geç olsun güç olmasın kardeşim..dikkate aldım ve inan daha evvel niye yazmadın diye üzüldüm :(
    Lakin vardır bir hikmeti ama yeni ismi de seveceğinden eminim sanki :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. Hazırlıklarım tamamlanınca açıklamak istiyorum Seçil hanım,haberini veririm inşaAllah sevgiler :)

      Sil
  14. açıkçası resimlere bakınca değil de bloğu açar açmaz aklımdan "pembe beyaz geçti. söylemeden geçmeyim dedim :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba ne güzel bir blog varmış buralarda, iyi ki sizi tanımışım...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR