7 Şubat 2014 Cuma

Yüreğimin İklimi Blog Tasarımı


Özlem hanımın ikinci kez blogunu tazelemenin ve yenilemenin mutluluğunu yaşıyorum :)
Yüreğinin iklimini içinden geçenleri okuduğu kitapların yorumlarını seçkin müzikleri ve günlük hayatını kendine özgü tarzıyla bizimle paylaşan güzel samimi ve olabildiğince sıcak bir blogun tasarımı var karşınızda..

Aramızda bulunan günlük yaşantısını farklı bir şekilde aşırılığa kaçmadan sanal bir günlüğe dönüştürmüş olan Özlem ablama daha nice nice yıllara dileklerimle şablonunun hayırlı olup severek kullanmasını ümit ediyorum..

Canlı olarak görmek için:YÜREĞİMİN İKLİMİ diyebilirsiniz.

Sizin için size özel yeni bir tasarım için degmesinyagliboya@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
Henüz karar veremeyen arkadaşlar blogumun en alt kısmında yer alan YERLEŞİM-SEÇİM bölümü inceleyebilir GALERİ bölümümden fikir alabilir ve tabii ki mail adresimden bana hemen ulaşabilirler..


Güzel bir gün dilerim hayırlı cumalar dostlarım..

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. ellerine sağlık canım. her zamanki gibi çok zarif ve güzel bir tasarım olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tasariminiz da cok guzel olmus. Ne kadar sade ve duru..

    YanıtlaSil
  3. Sevgicim sihirli değneğin değmiş yine ellerine sağlık canım...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Sevgiciğim; tasarımların harika.. Benim gibi altta foto basit bir sistem kullanmayanlar, blogları daha aktif kullananlar için ideal. Allahcc hayırlı müşteriler versin de hem sen kazan hem onlar daha profesyonel şık tasarımlara kavuşsunlar.. Canım benim..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR