11 Ekim 2012 Perşembe

Kirli sepeti aklama projesi


Yaslaniyoruz..biz yaslandikca bize hizmet eden esyalar da oyle..kacinilmaz gercek ve durumlar yasamaktayim sevgili okurum..
Ne yapacaksin iste hayat boyle..eskiyen var yeni olan var falan filan..
Ne hikmetse ne zamandir banyomda tekme tokat muamele goren kirli sepetimi degistirmeyi yenisini almayi dusunuyordum..ama karsima cikanlar hep plastikdi..Noo!
Olmaz istemem,mumkun mertebe evimde plastik esya olsun istemiyorum..
Baktim baktim garip sepete oy sepet dedim sen ne garipsin boyle..yamacima gel sefkatli ellerime teslim et kendini..bu deyim benimdir ona gore :p
Aahh gunler surdu bu proje..zordu ever ama basardim :pPp..
Asamalardan anlayip takdir edeceksin ki gun boyunca 5 dakika oturmasi guc bela olan bir annenin marifetidir bu..


Iste o sepet..


 Saci basi dagilmis sepet can sepet bamboo'dan olan yillarca kirlilerimizi cigerinde barindiran sepet..esyalara karsi da merhametli olmali insan,benim gibi olmayin yani :)


 Can sepetin ilk el boyasini attiktan sonra aradan 2 gun gecti..yok sprey bitti,yok kumas bulamadim yok buldum da sevemedim falan filan..


A-ha!..kumasi bulup secmis begenmis ve yerlere sermisim..is cidii..olacak gibi bu is yagmurlar baslamadan sepet arka tarafta depresyona girmeden..



Belki yapmak isteyen canlar olur diye az biraz detayli anlatayim ki yardimci olayim bunun disinda vaaah vah bu kadincagiz ne kadar yorulmus pek de bir marifetliymis dedirtmesini bilirim kendime olayini ispatlama amacli yayinliyorum :) sepetin ah'i gitmis vah'i kalmis ic kumasini sokerek kalibini aldim.


 Kalip alirkene..etrafindan gecerek cizdim sonra kestim falan..


Mihladim,sabitledim bir dirhem hareket etmeyecek duruma soktum kumaslari.
DIKKAT!Yapacak olanlar solmayan kumas kullanmalari rica olunur..ayrica benim kumasim kisaltilmis bir perdenin arda kalan parcalaridir.


Hale bak..hale bak!..dagilmis olan kapak kismina once kumas dosedim ardindan genis paketleme bandi ile sabitledim..
 

Sonra ne olduysa iki gun bekledi hersey oyle..kahve ictim cay ictim..bosver kizim dedim olacak tabii..kendine biraz keyif yasat aksamin gunbatimin tadini cikart kizinla biskuvi ye dedim..hepsini yaptim ama sepet hala yarim bekliyor..
 

Dikis kismina hic girmedim eski kalip nasilsa o sekil diktim..hani biz kadinlar isten cok suse oncelik veririz ya,evde cam yoktur ama perde alinmistir misali :) iste oyle..sabirsizlikla son halini yayinliyorum bu huyumuz yuzunden.


Ve tabii ki her seyin bir odulu veya cezasi olacagi gibi kendime Raffaello ikram ettim..cok yoruldum cunku.. :)

Son halimiz de iste alttaki fiyakali resimdedir sepet de banyoda 15 yil daha bizimle beraber olacagindan bahtiyar mesut bir durumdadir..

Kissssacik bir dost tavsiyesini de fisildamak isterim..evdeki kullanilabilir esyalarinizi ATMAYIN!..israf etmeyin,ise yaramaz demeden bir kez daha dusunun..
Dun haberlerde duydum..an itibari ile dunyada 868 milyon ac olan insan var..yeni bir esya alacagina var olani yenile o parayi da o insanlara yolla..


Sevgilerimle hayirli cumalar diliyorum..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. Sepetin yeni haline bayıldım. Eskisinden çok daha güzel olmuş. Ellerine sağlık, güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidip gidip baktim ona ilk gun..hala da oyle :)
      Tesekkur ederim canim..sende de var gonder :)

      Sil
  2. Her ne kadar hasırı hasır görüntüsünü sevsemde,bu bambaşka bişi olmuş
    "Bana sevgi'nin eli değdi" diyo besbelli bu :)
    beyaz uygulaman ve üzerine çiçekli bi kumaş seçmen çok güzel bi bütünlük katmış,anneminkisi kareli kumaştan beyaza geometrik desenleri hiç yakıştıramam zaten ama buna bayılldımm :) ellerine kollarına aklına fikrine sabrına sağlık :)
    Eski hiç bişiyi atmama konusunda sana gönülden katılıyorum...
    Bende atamayanlardanım
    Derya baykalın deyimi ile çöp eve dönüşcem yakında :)
    Bazalarımın altı eski kot pantolonlar (paspas yapılmayı bekliyo)
    eski yastıklar ( yer minderi olucak inş)
    kçülmüş artık olmayan kazak ve giysiler( eldiven,şapka vs geri dönüşüm için bekliyo )
    atmak yerine değerlendirmek ,değerlendirdğin objeyi ürünü kullanmak hediye etmek karşılığında alınan tepkiler o mutluluk paha biçilemezz bişi..
    Bi kez bunu tadan birdaha vazgeçemez diye düşünüyorum..
    Ben yine bi post çıkacak kadar yazdım sanırım :)
    arada tutuyo böyle yazma isteğim kusuruma bakma olurmu :)
    Sefiyom seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiiiin!...beyaza boyaninca nasil guzel oluyo nasi sekeg nasil farkli demi:)
      Yap dediklerini yaa yap da goreyim bana da fikir olur :)
      Sef beni benda sefiyom bil bil bil!

      Sil
  3. kendimi senin ellerine teslim edebilirmiyim .benide yenile .
    müthis olmus canim ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel seni pembeye mora beyaza leylak rengine boyayayim!..acil,serpil..mayhos ve bir hos olasin ablam!..ama ben ne diyorum gafil..
      Sen zati oylesen :)

      Sil
  4. Yenileme projeniz çok güzel olmuş.Emeğinize sağlık.İyi kullanımlar:)

    YanıtlaSil
  5. çook güzel olmuş ellerine sağlık. Ve dediyorum işte sana oo oyyy çok marifetlisin :))) sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,diyeceksin tabi ne dedim ben dedirtmesini bilireeeeeem sevgiler canim saolasin aklima baska bir sey gelmedi atmak da istemedim bu guzellik cikti meydana hamdolsun.

      Sil
  6. Tebrik ederim ! Çok ama çok güzel hatta güpgüzel olmuş !
    Çoook sevdim ! Ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz kullanip sana gonderebilirim canim :)
      TESEKKUR EDERIM!...

      Ciddiyim ha :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Saol canim..Rabbim ilham edince daha neler uretir insan..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR