8 Şubat 2014 Cumartesi

Kumaşından Detayına Kadar Muhteşem!

 

En güzel renkler en güzel kumaşlarla tasarlanarak üretilen muhteşem giysilerin blogumda yer almasını istesem ne olur?? Henüz daha yayına alınmayan bu güzeller kalbe heyecan salmış olur..


Satışını yapan firmanın ne linki ne de ek bir bilgisi var...yukarıdaki görselde başörtünün bağlanma şekli siyah ile gök mavisinin uyumu mütevazi bir şıklık meydana getirmiş..sevilesi..


En sona en güzeli..her detayına bayıldığım inanılmaz güzel bir tasarım..renk tonu kumaş türü büzgüleri kıvrımları ,bileklerdeki minik düğme detayı göğüs kafesindeki kumaşın fazlaca kullanılıp yer alması o kadar hoş ki..
Favori!

Bayıldım hepsine!..

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. Kalbim duracak bu ne guzellik yaaa. Bayıldııım. Satılmıyormuymuş bunlar. Eger bir link bulursan banada haber et. Ayy keske bu kadar zayıf olabılseydım. :)

    YanıtlaSil
  2. Elbiselerin renklerine, sade ve şık olmasına, başörtülerinin bağlanma şeklini çok sevdim. Bir düğün olsa da anneme diktirsem bu elbiseden. (düğün dediğim kadınlarla erkekler ayrı olur zaten diğer türlü düğüne girmem, belirtmek istedim)

    YanıtlaSil
  3. baştan 2inci favorim benim tam aradığım tarzda elbiseler bunlar da belki diktirebiliriz orjinali gibi olmasada yinede olur

    YanıtlaSil
  4. Canım benim hem renkler hem modeller çok güzel, özellikle gençlerin ve zayıfların kapış kapış alacağı cinsten..hayırlı haftalar dilerim Sevgim..

    YanıtlaSil
  5. merhabalar blogunuzu sade ve derin blogunun sahibi deep önerdi bana yardımcı olabileceğinizi de söyledi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sorununuzu kısaca anlatan bir mail atarsanız yardımcı olmaya çalışırım degmesinyagliboya@gmail.com

      Sil
  6. gerçekten çok hoş. Çizgiler belli dışına çılmamış.http://scldrn.blogspot.com.tr/2013/11/gelinlik-arayisi-tesettur-gelinlik.html ben de bunları o kdar çok beğendim ki , sizin de görmenizi isterim

    YanıtlaSil
  7. Çok şıklarmış. Eşarpların bağlanma şekilleri de çok güzel.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR