22 Şubat 2014 Cumartesi

Aradığım Blog Sen Misin?



Sevgili dostlarım ,herkese güzel bir haftasonu dileyerek başlamak istiyorum sözüme..bu haftasonu küçük bir dönüm noktası gibidir blogum için ve kısaca blog hayatım için..
Arkaplanda çalışmalar yeni blog tasarımı ve fikirleri not edilip devam etmekteyken burası da çok emek verdiğim çok sevdiğim bir yer olduğunu asla ihmal edemeyeceğimi de vurgulamak istiyorum..

Blogumda bulunan header tasarımlarını umuyorum ki giren bir çok kişi fark etmiştir..fark edemeyenler hemen göz atabilirler:1 2 3


Bu güzel headerler gibi bir headere sahip olmak isteyen dostlarıma çok özel bir teklifim var..

Benimle çalışmak ister misiniz?
Aslında biraz açacak olursam çalışmaktan çok her iki tarafı da mutlu ve memnun etme eylemidir bu bir bakıma..
Tama olarak ne demek istediğimi kısaca anlatıyorum dostlar..

Bloguna özel bir header tasarımı karşılığında,header kullanımda olduğu sürece blogunda Değmesin Yağlı Boya logosuna ev sahipliği yapacak dostlar ve bloglar aranmaktadır..



İlgili dostlar degmesinyagliboya@gmail.com elektronik posta adresime yazarak iletişime geçmelerini rica ediyorum..


ŞARTIMSI ŞEYLER:

1-Headerların tarzı ve türü tarafımdan seçilip hazırlanmaktadır.

2-Bu teklif izleyici sayısı en az 200 kişi olan bloglar için geçerlidir..

3-Teklifim 10 ila 15 arası blog için geçerlidir.


Allaha emanet olun..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. bu imkandan yararlanmayı çok isterdim.ama kriterlerim uymuyor maalesef .herşeyin hayırlsı....

    YanıtlaSil
  2. ben çok isterim ama izleyici sayım tutmuyor :((((
    yinede dilerseniz yayınlayabilirim logunuzu tabi bana birazcık anlatmanız gerekiyo nereye koymam gerektiğini....
    nrtn.yldrm@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Isterimki ama nasil olacak ♡

    YanıtlaSil
  4. izleyici sayım 55 ise benim günahım ne bloğumun istediğiniz yerini istediğinizzzzzzzz gibi kullanabiilirsiniz. sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. aradığın kişi olmayı ne çok isterdim henüz 50 izleyicim var :(

    YanıtlaSil
  6. canım bende değişim iyidir diye düşünüyorum kabul edersen bende varım

    YanıtlaSil
  7. canim sanirim anladigim kadariyla blogunun logosunu blogumuzda durmasini istiyorsun :) ben header istemiyorum ama sen logonu yolla bana ben bloguma birakirim :) header yerine logo isterim ama bak bu olur ama olmasada olur sorun yok :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR