29 Ocak 2013 Salı

Alyamina Kuzine-Yeni sablon tasarimi


Hayirli sabahlar dostlarim,blogcanlarim,piisrenlerim,bicip dikenlerim ve dahasi bol marifetli kardeslerim ;)
Tasarimi nihayete ermis bir sablon ile karsinizdayim..blog sahibesi kadar zarif,dinamik,class ve albenili oldu ;)
Renlkler yine soft olarak tercih edildi..tatli bir mavi yaz ruyasi gibi serinlik ve ferahlik verir insana..bu renk tonunu sablonun tamaminda kullandik..kategoriler yapilanlarin tam aksine daha buyuk resimler daha onplanda..
Sade ve hos olduguna Ilknur ablama da yakisacagini onu ifade edecegini dusunuyorum..
Dilerim muhtesem tariflerine hakkiyla ev sahipligi yapar,nefis tariflerin tadini onplana cikarmaya yardimci olur,cok sevilir cok begenilir ;)
Arkaplanda calistigimiz icin takipcileri dahi yeni yeni fark edecek bu blogu..yani piril piril yepyeni bir blogu izleyeceksiniz,siddetle tavsiye ediyorum ayrica ;)

Biraz gorsel..sonra da bizaat canli gormeye ne dersiniz?



Son olarak da blogumuzun kendisi:ALYAMINA KUZINE

Canli olarak ziyaret edebilirsiniz dostlarim,izlemeye alabilir tatli yorumlarinizi da birakabilirsiniz arzu ederseniz..
Eger arzunuz yeni bir sablon tasarimi yonundeyse

SABLON TASARIMI ICIN..

degmesinyagliboya@gmail.com



Sevgilerimle..

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. Çok hoş bir tasarım olmuş elinize sağlık, çok özendim :( neyse birgün benim de olur belki. Elinize, yüreğinize, kaleminize sağlık. Paylaşımlarınızı takip ediyorum,insanlara faydalı olmak adına çok güzel şeyler yapıyorsunuz, tebrik ederim. Muhabbet ve sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim tesekkur edrrim,izleyici eklentin olmadigi icin izlemeye alamiyorum canim seni :(

      Sil
  2. Siteye gidip bakınca "vaaaav" dedim.
    Başka da bir şey diyemedim.
    Çok başarılı Sevgi, inan ki süper★☆★

    YanıtlaSil
  3. Canım,ellerine yüreğine sağlık.Harika tasarımlar bunlar.İki gündür yazılarını okuyorum acele çıkıyorum yorum bırakamadan paylaşımlarınla,anlatımınla ne kadar faydalı şeyler aktarıyorsun.Allah'a emanet ol.Selam ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacim senin son duzenlemelermde hos olmus,gorduuuum bizden kacmaz :() sevgiler ablacim,saolasin.

      Sil
  4. bende ıstıyorum bana ulasırmısın

    YanıtlaSil
  5. muhtesem ! harukulade! son dereceguzel!!! çooook begendim ! daha ne diyeyim canimmcim???... banane banane ! bende isterem bende ! bende !!! :)) hayirli aksamlar canim!

    YanıtlaSil
  6. Bitanem öncelikle blogum için yaptığın harika tasarım için ve özverili çalışmandan dolayı sana sonsuz teşekkür ederim.Yüreği güzel kardeşim, benim için söylediğin tüm zarif sözlere gelince onların hepsi senin gönül güzelliğindendir diyorum.Herşey gönlünce olsun.Sana sevdiklerinle çok güzel ve başarı dolu bir hayat diliyorum.Allahıma emanet ol.SEvgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli ugurlu olsun ablam!!!ben tesekkur ederim,sevgiler.

      Sil
  7. Yahum ben bu romantikliğe bittim.....
    Seninle bloğumu düzenlemeliyiz :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR