13 Şubat 2014 Perşembe

Kuzeye doğru



Seni bu hafta sonu kaçırayım diyorum.
Şöyle uzaklara yukarılara doğru bir yolculuğa çıkalım.
Tren ile gidelim diyorum.
Hızlı tren falan olmasın olur mu?..
Olabildiğince eski hatta var mı bilmem kömür yakanlardan olsun.
Yanına az eşya al..
Sürekli hareket halinde olacağız belki ama senin üstünü değiştirmen gerekmeyecek pek fazla,benim de.
Yanına başka şeyler almalısın.
Eski kitaplarını al istersen el işini al istersen müziğini al istersen fotoğraf makineni al.
Ben sıcaklığını,hayaller kurma yeteneğini,beni avutma azmini yüzümü güldürme gücünü almanı istiyorum.
Havalar soğuk olabilir Kuzey'de..yanına hırka mutlaka al.
Ben yanıma sadece kahve alacağım.
Nasıl olsa sen gelirsen.
Herşeye sahibim demektir.
Başka bir şeye ihtiyac duyacağımı eminim ki düşünmeyeceğim.
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Recent in Recipes

SON YAZILAR