13 Şubat 2014 Perşembe

Pembe Hobi Yeni Tasarım


Hayal dünyasına,masallı günlere ve gecelere perilere prenseslere balkabaklı at arabalarına gizmeli derin ormanlara sihirli değneğe sahip perilere bir yolculuk gibiydi..
En zevkli en detaylı en tatlı en sevimli çalışmalarımdan biri en güzel bebek cicilerine ev sahipliği yapan PEMBE HOBİ blogu için yapıldı şüphesiz..
Blogun özgün bir tarzı ferah her zamanki gibi temiz bir görünümü sayısız özellikleri ve kendine özgü tasarım sosyal ağları iletişim formu kategorileri mevcut..
Dünyalar tatlısı Zeynep hanımın sihirli parmaklarından üretilen güzelliklerle bütünleştiğini düşünüyorum..
Hayırlı uğurlu olmasını diliyorum severek kullanın Zeynep hanımcım..

Canlı olarak görmek için:PEMBE HOBİ diyebilirsiniz.

Sizin için size özel yeni bir tasarım için degmesinyagliboya@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
Henüz karar veremeyen arkadaşlar blogumun en alt kısmında yer alan YERLEŞİM-SEÇİM bölümü inceleyebilir GALERİ bölümümden fikir alabilir ve tabii ki mail adresimden bana hemen ulaşabilirler..


Sevgilerimle..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. Sevgicim yine harikalar yaratmışsın,bayıldım..Ellerine sağlık,birazda kıskandım galıba..Benimkinidemi yenilesek acaba..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman istersen,parmaklarinin ucundayim,biliyorsun :) Allah razi olsun canim.

      Sil
  2. hayırlı olsun Pembe Hobi'ye... çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. çok harika olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sevgi hanımcım ,
    Öncelikle fikirlerime değer verip her fikrimi sabırla dinleyip içime sinene kadar uğraş verdiğiniz için size çok teşekkür ediyorum.Biliyorum zor bir insanım kolay beğenemiyorum herşeyi..Bu mükemmeliyetçi yapımdan kaynaklanıyor.Ama benim gibi bir insanı bile memnun ettiyseniz bence gözü kapalı tercih sebebisiniz.Blouma gelince bebeklere yönelik ürünler tasarladığımdan dolayı sizden masalsı bir tema istemiştim.Toz pembe ve beyaz ağırlıklı ,aralarda canlı renkler kullanılarak çok mükemmmel içime sinen bir tasarım harikası yaptınız.Size ne söylesem azdır...Ama şunu söylemeliyim ki siz sabırlı ve harika bir insansınız.Blog tasarımı yaptırmayı düşünen arkadaşlara sizi şiddetle tavsiye ediyorum.İyi ki sizi tanımışım...iyi ki bu işi yapıyorsunuz...Herşey gönlünüzce olsun...Sağlıcakla Kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünce çok sevindim hayırlı ugurlu olsun Sevgi hanımın ellerine sağlık ;)

      Sil
  5. Gittim baktım pembe hobiye beğenilerimi ilettim. Ellerine yüreğine sağlık Sevgim..

    YanıtlaSil
  6. çok çoookk tatlı olmuş.emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Her zamanki gibi süper olmus.yüreğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. ama bak vuslatta yorum yapmışsın yaaaa. açıkladım ki sanaaaa ordaaaa :)

    YanıtlaSil
  9. cevap verdim kiiii ::) iyi güldürdün ama beni ama sabah sabah neşeli dilin beni çok neşelendirdi kiii :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR