1 Şubat 2014 Cumartesi

Yastık Kılıfından Neler Neler Neler Yapılır


Defalarca ve beki de yıllarca kullanmaktan suyu çıkmış yastık kılıfları için yeni bir hayat farklı bir kullanım ile evimizde kalmalarını sürdürebiliriz..bunun için şirin ve güzel dönüşümlerim var :)


Çoğumuzun kullanmadığı kemerler var ya hani..işte onları böyle bir çantaya dönüştürebiliriz,yastık kılıflarıyla veya başka bir kumaş ile yenisini yapabiliriz..


Minik kız çocuklarına farklı farklı kolayca dikilebilen yazlık elbiseler dikebiliriz..


Yer sevdalısı olan çocuklarımız için yastıkları birleştirerek oyunlarını daha zevkli bir hale getirebiliriz..


Mutfakta veya başka bir yerde soğan patates gibi yiyecekleri eski yastık kılıflarınakoyarak bir askıya asabiliriz..


Açıkta bulunan veya muhafaza edilmeyi gerektiren giysilerimizi yastık kılıflarıyla örtebiliriz..


Sayısız naylon poşetlerini bir arada toplayabiliriz..


Veya bu güzel proje gibi hobi malzemelerimiz için güzel bir alan oluşturabiliriz..


Hiç biri olmuyorsa cic kızlarımız için veya kendimiz için önlük dikebiliriz :) kolay hızlı ve güzel..

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

23 yorum:

  1. Çok tatlı bunlar :) İlk resimdeki yastıklara bayıldım, tam da bugün bir nevresim takımını kaldırmışken güzel denk geldi.

    YanıtlaSil
  2. öyle güzel kalmıyo ki kullandıkça yastıklar; yoksa bi tek biz de mi öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence onlarda da öyle hatta bunlar yeni yastık kılıflarıyla yapılmış projeler öneri fikir olarak güzel oldukları için eklemek istedim evde bulunan yarım metrelik kumaşlarla da yapılabilir şirinlikler :)

      Sil
  3. harika fikirler. bunları görünce yastıklarımın eskimesini bile bekleyemicem :))))

    YanıtlaSil
  4. Giysi kılıfı olarak kullanma fikrine bayıldım:))

    YanıtlaSil
  5. Ayy çok şekerler. En çok da tabureden yapılmış hobi projesine bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. hepsi birbirinden hos gozukuyor...tesekkurler paylasimdan dolayi:)

    YanıtlaSil
  7. tekrar merhabalar...ustteki yorumu dun gece yazmistim...simdi bir blog dostu sizden yardim almami yazmis:)
    deeptone...cok sevindim...
    sevgi hanim...once blogumda izliyenlerim gitti,onu zarzor yerine getirdik
    arkasindan paylastiklarim diger bloglara dusmuyor..bu dahada buyuk bir sorun oldu
    hicbir paylasim sitesi bana blog kadar keyif vermiyor...herseyi cok icten paylastigimizi hissediyorum
    aslinda kizkardesim oglu bil.s.uzerine calisiyor
    ama blog tamamen ayri bir tarzda ...cok ugrastigi halde yapamadi
    sizden rica ediyorum bir bilginiz varmi bu konuda?benimle paylasirmisiniz?
    haber bekliyorum...sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı günler Kumanda panelinden>Ayarlar>Diğer diyerek Blog İçerik Takibine İzin Ver seçeneğini TÜM diye ayarlarsanız sanırım sorun ortadan kalkacaktır.

      Sil
  8. yeğenlerimden biri uyandıktan sonra alıp eline tükenmez kalemi sanatsal çalışmalar yapmıştı :)) ööyle duruyordu nevresim takımı değerlendirmem lazımm..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaş için özel kalemlerle de bir çok şey yapılabilir haklısın öyle bir şeyler de vardı :) sevgiler canım..

      Sil
  9. Çok güzel fikirler bunlar, süper... Bayıldım doğrusu

    YanıtlaSil
  10. ne güzel fikirler bunlar :)

    YanıtlaSil
  11. gerçekten güzel fikirler. İlk fotoğraftaki etrafı oyalı kılıflara ise bayıldım.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR