21 Mayıs 2012 Pazartesi

Dostlardan paket var(4)

Az önceki Kabe'nin güzellikleri adı altındaki postu hazırken aslan postacımız kapıdan göründü..
Gülümseyerek uzattı pakedi..
Bu insanları benim vesilemle de mutlu ettiğiniz için ayriyetten teşekkür ediyorum.
Bir gülümseme bir sırıtış..anlıyor insan paket teslim edeceğini,neyse..
Kendisine de teşekkür ediyorum..ışık kattı..
Angara'dan paket geldi bu sefer hemde Sümeyyecan'dan..
Yavrum sınav dönemiymiş stresmiş baskıymış aldırmadan hediyeyi 3 ila 4 kez değiştirerek kararsızlık yaşayarak hiç birini laik görmeme çelişkisine de girerek nihayet blogunda görüp de BAYILDIĞIM istanbul baskılı bir şal göndermiş..
Canımmmmm..m'ler fazla oldu biraz farkındayım ama mutluyum..Çok çok çok ama çok teşekkür ediyorum..


Bu hediyeyi ve gelen diğer tüüüüm hediyeleri telafi etmeyen bu durumlara düşsün mü? düşsün!..
Gelelim hediyeye..






Tatlı samimi içten penceresiz panjursuz bir insandır Sümeyyecan..ayrıca okunasıdır da ha şuradan inceleyebilirsiniz:İşte Renkli Hayat
Rabbim hep mutlu etsin seni de emi?..
Ayrıca yukarıda da belirttiğim gibi sınavları vardı lütfen dua edelim..


Öptüm-Sarıldım-Kucakladım..



Mühim not:Oğlum hafız olmayacak :p 



Önemli not:Ev telini bağlatın artık!!



Sondan önceki not:Bu adres senin adresin mi?



Son not:gerçekten senin adresin mi :p








Dipnot:Ciddiyim!eve tel bağlatın :)


..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. Çokk güzelmiş sevgim güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakından daha daha da güzel..giyince gösteririm artık kıskanma ama sonra :p

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok çok hoş..ama mektup daha da hoştu..sırıta sırıta okumuşum bitince baktım hala yüzümde bi gülümseme..en güzel hediye bu :)

      Sil
  3. Hepsini guzel gunlerde kullan insallah :) yanliz o sala bittim ben yuregine saglik sumeyyenin,
    Sanirim sumeyye ogluna hafiz olcak diye birsey yazdi mektupta ama kim bilir allah soyletmistir hayirlisi olsun ;)
    Hayirli sabahlar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kelebeğim eksik olma o şala bende bittim ki ne bittim..
      Sevgiler,günaydın ..

      Sil
  4. canım şal çok güzelmiş bayıldım iyi günlerde kullan bu arada kimin oğlu hafız olacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sultan nerdesin canım sen özledim seni blogunda da hiç post yok ne zamandır hayırdır inşallah..
      Sümeyyecan mektubunda oğlum Kura'an'ı hatmedince hafız olur inşallah duası vardı canım onunla ilgiliydi sözüm :)
      Sevgiler canım..

      Sil
  5. ayyyyyyyy canim o ilk resme okadar güldümki anlatamam :)) kiyamam ben onaaaaa yaa :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülme kız :)))
      Asmışlar ya çocuğu kelimenin tam anlamıyla hemde.

      Sil
  6. eve tel baglattık ama evde olmuyorum ki :)

    YanıtlaSil
  7. Numarayı rica etmek isterim ya da ulaş bana evde olunca konuşalım,tehditlerim işe yaramış..mutluyum :p

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR