10 Nisan 2014 Perşembe

Allah Ondan Razı Olsun



İnsanın bilemezsin geçmişini.
Ne kusuru ne günahı ne açığı vardır bilemezsin.
Kulluğunu hiç,insanlığını sana yaklaşımı sana yaptıkları kadar görebilirsin ancak.
Allah katında nedir yeri nedir konumu durumu bilemezsin.
Belki kötüdür yüreği,belki çok temizdir niyeti.
Belki daima güzellik arzular belki sürekli hata yapıp çirkinliktir elde ettiği.
Bilemezsin,bilemem.
Öyle olur ki bazen hiç beklemediğin anda ve ummadığın kişinin kalbi değişebilir ya da o ana dek görmediğin bir tavrı seni şaşırtabilir.
Allah sana bu insan vesilesiyle lutüfta bulunup onu da yumuşatıyor olabilir.
Son zamanlarda buna benzer durumları yaşadığımı sezer gibiyim..
Bana faydası ve yardımı dokunan insan için teşekkürden çok dua etmek istiyorum.
Açıkça ve burada.
Belki birinin 'amin'i daha makbuldur kabul edilmeye.
Bu amin sayesinde bende bana faydası dokunana faydalı olmak istiyorum.

Son zamanlarda:

Unum yetmeyip komşudan alınan yarım bardak unu verenden.
Tuzumun bittiğini duyup bir paket tuz gönderenden.
Müsait olmayışımdan çocuğumu benim yerime doktora götürenden.
Param yetmeyip üstünü almayandan,üstünü tamamlayandan.
Yol sorduğumda beni götürenden.
Derdim bana ağır gelmişken derdimi açtığımda 'işinle meşgul ol'dediğimde 'işim sensin'diyenden.
Elimden hiç bir şey gelmiyor dediğimde 'senin yaptıkların yetiyor'diyenden.
Bu mübarek Cuma gecesinde Allah onlardan,tümünden razı olsun.

Amin..

Hayırlı Cumalar..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. Ne güzel dualar bunlar canım. Allah senden de razı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel dualar ;) Amin hepsine...

    YanıtlaSil
  3. Sizede hayırlı cumalar. Çok güzel yazmışsınız. Güzel insanlardan Allah razı olsun. Kıymet bilmeyenlerden de razı olsun. Çünkü onlardan değil Allahtan beklemeliymişiz yaptığımız iyiliklerin karşılığını.

    YanıtlaSil
  4. Harikasın★☆★
    Ne diyeyim:.....)

    YanıtlaSil
  5. Amin..Allah sendende razı olsun..

    YanıtlaSil
  6. Bazen insana herşey sıkıntı veriyor bulunduğu heryer dar geliyor.Yakınımızda olanlar imdadımıza yetişemezken, uzaklarda olanlar görmesekte duymasakta sözleriyle içimizi rahatlatmaya yetebiliyor.Her daim insana insan lazım,gönlü güzel kendi güzel canım sevgim,dualarının kabul olması dileğiyle,amiiin,hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  7. Sevgicim Allah senden de razı olsun; iyi ki seni tanımışım.
    Ne güzel yazmış, ne güzel dile getirmişsin.
    Bizlere bir gülümseme ile bile olsa yardımcı olanlardan Allah razı olsun.
    Allah'a emanet ol Sevgim...
    Hayırlı Cumalar olsun...

    YanıtlaSil
  8. Dualarina en icten duygularimla amin diyerek dualarina bu aciz kuluda bulundurmani dilerim.

    YanıtlaSil
  9. selamüm aleyküm sevgicim canım deli olucam bir türlü beceremedim.yazıların altındaki yorum kutusu kaybolmuş nasıl düzelteceğimi bilemedim.yardım edersen cok sevinirim.sevgiyle muhabbetle

    YanıtlaSil
  10. Aminn aminnnn. .. canım seninle en kısa zamanda görüşmem lazım

    YanıtlaSil
  11. Cok belli ki icten ve samimiyetle edilmis bu guzel dualar icin "AMIN"diyorum ve saglikla uzun yasamani diliyorum.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR