9 Nisan 2014 Çarşamba

Kolay Hızlı Pratik Banyo Örgüleri



Banyo örgülerinin en iyilerini en kolay olanlarını bulup ekledim burada..elimin altında olması ve sizin de faydalanmanız için..örmeyi de isterim ilk fırsatta!
Yapılışları kaynaklarında gizli dostlar ..hangisini denesek :)


 kaynak:etsy.com



Kalın ve açık renkli bir ip ideal gibi görünüyor ancak bnayomuzun renklerine uygun renlerde yapmak en doğrusu ..askılı sepetlere bayıldım bu arada :) ilk örülecek olan o olabilir ..

not:kullanımda olan şablonuma sahip olmak isteyen dostlar degmesinyagliboya@gmail.com adresinden bana yazabilirler..yakında yeni bir tasarıma geçip görünümü değişecek blogun :)

Güzel bir gün dilerim..

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Benim de örgü yapabilme bilgim olsa, muhakkak değerlendirdim...
    Ama...
    Şimdilik yok;)

    YanıtlaSil
  2. Siz nasil zarif, nasil guzel bir sitesiniz. Sanirim A'dan Z'ye sizin elinizden cikan guzellik bu. Sanirim profesyonel anlamda sizden yardim almam gerekecek biliyorum ihtiyacim var. Saglikla ve uzun yasayin, gorusmek uzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun mahçup oldum güzel sözlerinizle.
      Rabbim izin verdiği sürece buralardayım,ne zaman isterseniz bana ulaşabilirsiniz.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Hakikaten ne kadar güzel bir bloğunuz var maşallah size, her gün yeni bir ufuk açıveriyorsunuz.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR