27 Nisan 2014 Pazar

Örgü Top Yapalım-Kimin Nasibiyse Artık :)


Eskiden oyuncakları anneler nineler yaparmış,benim annem ninelerim yaptı mı hatırlamıyorum..annem mutlaka oyuncak değil de bebeklerime elbise dikmiştir,dikmişti evet..
Elim iğne iplik tutmaya başladığında da kendim dikerdim iki delik açtığım kumaş parçasından bebek elbiselerimi..çok usta olmuş olmalıyım ki iğne ipliğe gerek duymadan keserek bebek elbiseleri tasarlar olmuştum :)
Ev ortamında rahatlıkla oynanabilecek bir oyuncak yaptım bir kaç hafta evvel..bu ikinci topum..ilk göz ağrımız çok uzaklarda bulunan bir güzele hediye edildi..yerine de başka bir top örüldü..


Yapımı örgüden biraz anlayanlar için oldukça kolay..iki yarım top örerek içini eşi benzeri olmayan öksüz çoraplarla doldurup birleştirip diktim..


Daha da büyütülebilir,eşsiz çoraplarınızın sayısına göre diyebiliriz..pamuk veya başka artan kumaşları da bu şekilde değerlendirebilirsiniz..


Çocuklar oynasın diye yapmaktı niyetim dediğim gibi ama..


Sahibi değişti..
Kime niyet kime kısmet derler ya..
Naciye'nin kısmetiymiş :)
Çocuklar da elinden almayı başardıkları zaman alıp oynayabiliyorlar..

Paylaşacağız,çare yok :)
Güzel bir hafta nasip etsin Rabbimiz..

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. çok hoş elmuş elinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bende okulda polardan diktim.içine de çıngırak zili gibi birşey lazımdı. Olmadığı için süpriz yumurta kutusunun içine taş koydum:) :) güzel oldu.sizinki de renkli ve çok hoş olmuş. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya!..içine bir zil konabilirdi ne hoş bir fikir ki düşünemedim :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR