28 Nisan 2014 Pazartesi

GiSi Tasarım-YENİ TASARIM


Yeteneğin ve özenin bir araya gelip muhteşem tatların meydana gelmesi bunun yanısıra muhteşem tatları hazırlama ve sunma aşamalarında dahi göze gönüle hitap eden güzel bir mutfak tasarımcı ve kardeşimin sitesini yenileme mutluluğuna mazhar oldum..

GiSi adıyla gönlümüze yer etmiş olan Gizem kardeşimin yeni görünümünü büyük bir keyif ve zevkle hazırladık..ben size muhteşem tarifleri ve diktikleri var desem de bunların hiç biri yeterli gelmez maşaAllah kardeşim için..resim çekme yeteneğini de birleştirerek karşı konulmaz güzelliklerin üreticisidir kendisi aynı zamanda..

GiSi TASARIM'ı canlı olarak görmek için:GiSi TASARIM 

Size özel tasarım siparişleriniz için degmesinyagliboya@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz bundan önce fikir almak için blogumun alt kısmında bulunan SEÇİM-BİLGİ bölümlerine de göz atmanızı tavsiye ediyorum dostlar..

Hayırlı uğurlu bereketli olmasını diliyorum kardeşime..
En sıcak dualarım ve sevgilerimi gönderiyorum..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. Sevgicim herzamanki gibi muhteşem..Ellerine yüreğine sağlık canım...Benimkinede bir el mi atsak,yine:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçaları hazır çıkarmışken yapalım elbet..hem tazelenirsin hem de ilkbahar değişimi şart kılar Nursencim..Allah razı olsun teşekkür ederim.

      Sil
  2. ellerine sağlık canım her zamanki gibi zarif ve şık olmuş <3

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun,yakışır Gizem kuzuma..teşekkürler.

      Sil
  4. Çok hoş yine renklerinizi çok beğeniyorum. Yalnız blog düzeninize alışamadım ben. eskisi daha mı iyiydi acaba? Yada ben alıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Allah razı olsun..alışır be kuzum zamanla ha?buna da alışırsın bitanem..öpüyorum yanaklarından.

      Sil
  5. yaaaaa baaaayıldım,ne hoş olmuş canım benim,yani her yaptığın tasarım eşsiz güzellikte,iyiki varsın,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur bayılmaaaa...senin sıran da geleceeeek:)
      Allah razı olsun can fatmam teşekkür ederim kardeşim.

      Sil
  6. Ben nasıl olur da yprum yazmayı unuturum bu müthişşş yayına.
    Güzel sözlerinin kat be katına sahipsin can ♥
    Rabbim muhabbetimizi baki eylesin iki cihanda da inşaAllah.
    Zevkle ve heyecanla kullanmaya başladığım şablonum için ise tekrar teşekkür ediyorum canım Sevgim.
    Ellerine güzel yüreğine sağlık.
    Öpüldünüz efem ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem ki öptünüz sizi bağışladım efendim :)
      Sana yakışır kardeşim yakışır daha da güzelleri bile :)
      Allah razı olsun kuzum severek kullan doya doya dostluğu muhabbeti yaşa dilerim.

      Sil
  7. Yaw arkadaş bir benim yok profesyonel şablonum.. Neden yok ki? :)

    YanıtlaSil
  8. Yapppppp lüffen yap içimde çiçekler açmasına ihtiyacım var lüffeeennn :)

    YanıtlaSil
  9. Hem hem hem hadi yapam dedin de ben mi yapma dedim hem hı hemmmm :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR