7 Mayıs 2014 Çarşamba

Güzel Köşeler


Çok çok çok az bir zaman kaldı sanıyorum havaların iyice ısınmalarına..balkon mevsiminin açılmasına,minderlerin mumlukların dışarıya taşınıp uzun uzun kitap okunacak saatlerin tadına varılmasına..birazcık daha sabır belki birazcık daha yağmur gerekir..sonrası yaz ve önümüz hep sıcak hep güneşli olacak Allah'ın izniyle..


Yaz mevsiminde vakit geçirebileceğiniz serin bir köşeniz yoksa ortama güzel hava katan floral yani çiçekli desenli duvar kağıtları bir seçenek ve iyi bir çözümdür..buradaki duvar kağıdına bayıldım!..



Köylerine gidebilen şanslıları kıskanırım!..yakınlarda köyüm olmasına rağmen yaşlılarımızı yanımıza aldığımızdan köye pek gidemez olduk..bozuyoruz mu bazı şeyleri yoksa olması gerekeni mi yapıyoruz bilmem ama böyle bir odam vardı eskiden..tozunu bir tek benim aldığım eski eşyalarını bir tek ben sevdiğim..

Denizsiz de olmuyor güzel köşeler..sonsuz mavive belki de bir sandalye kafi..

Hayal,,martılar..ufuğa doğru sayısız ülkelerin kıyılarına doğru uzanmalar..belki bir fincan kahve eşliğinde belki de öylece..sakin..ve sade..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Çok güzel. Hep cennet geliyor benim aklıma böyle resimlere bakınca. Sedirlere uzanmışız,uyku yok yorulmak yok,her an artan ihsanlar.En önemlisi çalışmak yok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) en önemlisi çalışmak yok..
      İnşaAllah kardeşim..inşaAllah..Rabbim nasip etsin..

      Sil
  2. Evet, simdi buldum :)

    Ic acici, Insani bakinca bile dinlendiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun..Rabbim böyle anlarımızın sayısını artırsın.

      Sil
  3. Bugünler de tam ihtiyacım olan yerler bunlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde!..gerçi ben sürekli böyle yerlere bakıp bakıp özenirim..eskileri özledik heralde :)

      Sil
  4. çok güzel mekanlar herkese kısmet olmaz

    YanıtlaSil
  5. Nekadar güzel mekanlar....Huzuru hissettim sizi takibe aldım banada beklerim
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemen iade-i ziyarete geliyorum.

      Sil
  6. Sevgi müzikler o kadar hoş ki hiç blogundan çıkasım yok ,huzur veriyor inan..O sandalye var ya benzer bir tane bugün boyadım eskiye bende çok kıymet veririm aslında boyasız hali daha iyiydi sankide çok yıpranmış 40 senelik falan ağacını korusun diye boyadım..Ben çok aramıyorum bu tarz yerleri şehirde bahçeli bir evim var bahçe köy gibi aile yadigarı eski eşyaları atmam sahip çıkarım geçmişle olan bağı koparmadan yaşamak güzel ...Özlem duyulan şey aslında bu ..Sevgilerimi bırakıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım adresini alabilir miyim?..böyle yerlere hasret kalmadım hiç kalsam da kısa sürmüştür..doğa bahçe yeşillik olmayan yerde nefes alamayanlardanım,doğadan uzak geçen zaman yaşanmamış hayattır..bu yüzden şehirlerde insan adedince ağaç ekilsin isterim ne güzel olurdu değil mi:)

      Sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR