10 Mayıs 2014 Cumartesi

Yemek de Yemek - Yeni Tasarım


Farklı lezzetleri,yemek yapmaktan keyif alanları sevenler kadar kimse sevemez!
Özellikle de günlük yaşantımızda sofralarımızda tükettiğimiz ürünleri kendimiz yetiştirirsek hele bir de bunları keyifle farklı şekilde hazırlayıp sunarsak sonuç muhteşem olur...

Seviyeli,saygılı bir beyfendinin ellerinden lezzet yolculuklarına davetlisiniz..
Tazelenmiş yenilenmiş sade bir ortamda üstelik..
Gönlü yormayan gözü kasmayan hiç bir şey yok..

Karşınızda lezzet ve şıklık bir arada..

Yemek de Yemek diyenler,mutfakta keyif almaktan vazgeçemeyenler lütfen buyurun:YEMEK DE YEMEK

Şablon tasarımlarınız veya detaylı geniş bilgi için :degmesinyagliboya@gmail.com

Güzel bir haftasonu diliyorum dostlarım..

Sevgilerimle..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Eline sağlık sevgi güzel olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem ablacım Allah razı olsun :)

      Sil
  2. Çok keyifli bir çalışma oldu. Övgülerinize layık olmaya çalışacağım.
    Ne mutlu bana ki sizin gibi çalışkan ve dürüst biriyle karşılaştım.
    Hakkınızı helal edin. Allah razı olsun verdiğiniz tüm emeklere.
    Güzel günler diliyorum. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle!..
      Zevkli keyifliydi sonuç da bunu yansıtıyor..huzurluydu da değil mi :)
      Allah razı olsun başarılarınızın devamını diliyorum Rabbim güzel insanlarla karşılaştırsın.
      Sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR