23 Ocak 2013 Çarşamba

Sen ol vesile..(KANDIL GECESI)

Gecendeyim..
Ay tam dolmamisken ve tam olarak Seni anlamamisken gecendeyim..
Bilmiyorum Sen de gecemdemisin Efendim..
Bilmiyorum yakinimda bir yerde misin Efendim?
Butun mahcuplugum,utancim ve acizligimle Sana bir nebze yaklasmak icin,bir nebze Sen olmak icin abdestimi alip temiz sudan bu kutsal kalkani giyecegim birazdan..
Secdelerde oldugumda bilmiyorum icimden gecenleri ulastirabilir mi bu seccadem Sana..
Bilmiyorum nasil ifade edilebilir icimdekiler..

Din kardeslerim..kirgin olduklarim,uzduklerim,kimsesizler de duadadir bu gece..
Efendim..en cok uzduklerimin duasini kabul etmesi icin Rabbim vesile kilsin Seni..
Efendim..en cok uzduklerimin yaralarini iyilestirmek icin Rabbim vesile kilsin Seni..

Butun dostlarimin..kardeslerimin..dunyadaki her varligin bu mubarek gecesini tebrik ediyorum..



ENTE RASULULLAH...
Hz Muhammed Mustafa..(s.a.s)

Sonsuz Salat ve Selam Ediyoruz Sana..
Meleklerin ellerinden optugu yuce varlik..



..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Hayırlı kandiller canımmm Rabbim ibadetlerimizi kabul buyursun bu mübarek gün yüzü suyu hürmetine..Dualarından beni de eksit etme olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli kandiller bitanem Rabbim dualarimizi kabul etsin bitanem.
      Dualarimdasin insallah :)

      Sil
  2. amin,
    canım benim,
    hayırlı geceler olsun,rabbim yaradana yaradan için açtığın avuçlarına ne istersen onunla doldursun inşallah,
    hayırlı kandiller olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri'm...insallah bitanem amin..

      Hayirli kandiller..sevgiyle sariliyorum guzel arkadasima.

      Sil
  3. Allah Kabul etsin. Hayırlı Kandiller. Tekrarını görelim inşallah..AMİNN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursevin hanimcim Allah razi olsun,amin diyorum guzel dileginize insallah amin..hayirli kandiller.

      Sil
  4. Ne güzel bir yüreğin var..
    Dilerim tüm duaların kabul olur, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Kandilin mübarek duaların kabul olsun inşallah.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin insallah makaracim eksik olma canisi sana da hayirli kandiller.

      Sil
  6. Yüreği güzel arkadaşım,selam ve dua ile ..Hayırlı sabahlar:)

    YanıtlaSil
  7. ne guzel yazmissin,insallah dualarimiz kabul olur.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR