7 Ocak 2013 Pazartesi

Okuma ve dusunme kosem


Bazen bir yuva,bazen bir is bazen bir hayat kurma arzusunu hisseder insan..cocuklugumdan beridir kurmak istedigim bir sey vardir..bir kose..
Evlendigimde belki olur dedim,hatta emindim..benim bir odam olacak,soyle olacak boyle olacak,duvarlarimi su renge boyayacagim dikisimi boyamami orada yapabilecegim,bunun haricinde kitap okumam icin penceresi guzel bir yere bakan bir kosem de olsun istemistim..o kosemde beyaz bir koltugum olacakti ortusu motifli..hayallerimin bir kismi gerceklesti..o kadar da buyuk olmadiklarindan dolayi zor olmadi..mesela hangi kismi gerceklesti diye soracak olursan dost,motif battaniyem var artik bitmek uzere,orasi gercek oldu..guzel yere bakan bir degil 2 pencerem var..Allah'a hamd olsun..
Nicedir arzuladigim hobi odam hala gercek olmamistir hayal olarak kalmali uzun bir sure daha ama beynimdekileri yazabilecegim,dusuncelerimi yogurabilecegim bir masam var..
Daha onceleri dikis makinem icin dizayn etmeye niyetlendigim kosemden kaldirdim kendisini..
Hadi prenses dedim,senin bana pek bir faydan olmuyor,benim de sana vaktim olmuyyor..sen ozel dairene cekilir dolaptaki yerini al diyerek kendisini kaldirdim..
Yerine de kitaplarimi ve okuduklarimi koydum..
Herseyin elimin altinda olusu okumama tesvik ediyor..dusuncelerimi daima yazan ve not eden biri oldugumdan elimin altinda duran not ve dusunce defterlerim her zaman karsimda oluyor,Kur'an'i Kerim mealine istedigim zaman bakabilirim,aklima takilani aninda bulabilirim..
Tek yapmam gereken sandalyemi cekip oturmak...
Baktikca icimi isitan bir kosem var artik..
Ki bu kose en genis evlerden dahi daha verimlidir kanimca...daha guzel ve daha ferahtir..




Dusunce defterimden bir kac satiri seninle de paylasmak istedim dost...
Bak:

Insan buyuk mekanlar zeminler arzu etmemeli,insanlar kucuk mekanlarda buyuk seyleri gorebilmeli,hissedebilmeli..
Kendini gorebilecegi penceresini insa edebilmeli,kendine uygun mekani olusturabilmeli..

Bal ve Isik..Birileri tatmis ve gormus..
Tatmis ve gormus ki yuce Allah,onu paylasmayi,yazmayi,ogretmeyi,o yone dogru parmagini kaldirip gostermeyi ilham edip lutfetmis..
Gostermek de bir lutuftur cunki..hatta gormekten daha buyuk bir lutuf kanimca...


Anlarimizin degeri elimizde..hayat,yasadigimiz andir demisler..
Anlarina bak..hayatini gor..

Sizi seriyorum...

Sevgilerimle...
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. Kuzum aldığın dua yeter sana ne kadar çok insanı sevindirip hayır duasını alıyorsun daha büyük mutluluk varmı?Bence yok seni kocaman öpüyorum canımın içi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allaha hamd olsun dostlar duasiz birakmadi Allaha sukurler olsun ablacim sana da bir kez daha gecmis olsun..sevgiler ablam..

      Sil
  2. Huzue veren köşende huzurlu zamanlar geçirmen dileğimle.
    Gönlündekileri de Rabbim hayırlısıyla versin inşallah.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  3. Sevgim yazının sonlarını duygulanarak okudum. Bana bir sürü şey düşündürttün ve en önemlisi hayatta her şey için şükür etmemiz gerektiğini bir kez daha hatırlattın. Köşene bayıldım. Orada huzur var. Sımsıcak. Sana ait, senden bir parça var. Samimiyet var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviniyorum seni dusundurdugunu yazinca sen :) mutlu oluyorum nasil desem..
      Tesekkur ederim bitanem..sen de olsan o kosede bir kosede ha :)

      Sil
  4. Merhabalar ne güzel bir köşe oluşturmuşsunuz imrendim:)İnsan için en güzel yer evi hele bir de evinde kendine ait böyle bir köşesi varsa daha ne olsun:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Köşeni çok sevdim..Bu arada yeni şablonunu güle güle kullan diğeri de çok güzeldi bu daha sade olmuş ama çok şık..Sen yaparsın da kötü olur mu??
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. CANIM ASLINA BAKARSAN BENDE GÜNLERDİR DÜŞÜNÜYORUM
    KENDİMCE BİR KÖŞEM VAR AMA BENDE
    ÇALIŞMA MASASININDA OLDUĞU BİR KÖŞE İSTYORUM
    RABBİM BU KÖŞESİNDE RIZASINA MUVAFIK AMEL ETMEYİ NASİP ETSİN İNŞALLAH
    ALLAHA EMANET OL CANIM

    YanıtlaSil
  7. motif battaniyeni merak ettim
    bakalım bitmiş hali nasıl olcakk
    Yazın güzel yüreğin güzel yeni şablonun güzel
    okuma köşen güzellll :)
    ama
    :)
    yahu belin ağrımıyomu orda kitap okurken :(
    ben hiperaktifmiyim neyim asla sabit otururken okuyamamda okuyabilenede şaşıyorum :)
    okudğun tavsiyen olan kitaplarıda paylaş mesela bizimle birgün ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 adet daha ormeliyim..bitecek sonra INSALLAH leydim..
      Belim agrimiyor leydim..beni o masada tutanlar sebeptir buna :)
      Tavsiye edebilecegim kitaplarimi insallah ayri bir post yapip paylasayim dilersen kuzu ;)
      Sevgiler.

      Sil
  8. Böyle bir köşe hayali bendede var, daima elimin altında olsunlar, toplayıp kapalı dolaplara kaldırmayayım isterim, çok iyi etmişsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolapta olmayi hak etmiyorlar..bence de..
      Sevgiler..

      Sil
  9. Selam,
    Nekadar hoş. Bu köşe benim hala hayal dünyamda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iste hemen gerceklesebilecek bir hayal,sanslisin can!
      Kalk ve onu yap bugun! :)
      Hayal olarak kalmasi daha mi guzel yoksa..

      Sevgiler canisi,tesekkur ederim..

      Sil
  10. Küçük şeyler küçümsenmeye gelmez. Bir tek sivrisinek zehir eder geceyi. Küçük bir falso belirler neticeyi. Kaleyi fethetmek için, küçük bir menfez yeter... Küçük fakat etkili bir söz, ruhu istila eder!.. Kavgayı çoğu kez bir küçük söz başlatır. Yangını bir küçük alev....

    OKUYORSUN DEMEK....Oku canım çok güzel bir kitaptır oku ve yaz bol bol bize
    bir önceki yorum yanlış gitti silersen sevinirim başkasının hesabındayken yazmışım...

    YanıtlaSil
  11. Defterinde ki satırlar,köşen nasıl huzur dolu..Satırlarınla neler düşündüm ;Şükrü hiç eksik etmeyelim dilimizden ve kalbimizden en önemlisi bu .Daima huzurlu ve mutlu ol.Hayırlı günler:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR