18 Mayıs 2014 Pazar

Felaketten Anladığım



Çek arabanı nereye süreceksen sür dediğim günlerden biri.
Kızdırana kızamadığım küstürene küsemediğim günlerden üçüncüsü..
Yavaş yavaş nefesimizi toplayıp su yüzüne çıkıp yüzmeye başlıyoruz yine..

Bu sefer bir yara daha var kalbimizin üzerinde.Kabuk bağlayıp suyun etkisiyle rüzgarın katkısıyla yavaş yavaş kapanacak yavaş yavaş izi kalmayacak ve belirecek yeni deri tabakamız..

Pürüzsüz mü?

Son günlerde yaşananları gövdemizde bir yara gibi hissetseydik keşke..
Keşke sürülebilecek bir merhemi olsaydı..

Acı her yeri boyadı,ıslattı..
Ölenlere ağladık,ölenlere ağlayanlara ağladık,ölülerimize ağladık öleceğimize ağladık..

Ağladık ağladık..pekine anladık?

Benim anladığım insan bazen çok uzaklarda bilinmeyen biri dahi olsa insanlığı varlığıyla olmasa bile yokluğuyla sarsabileceğidir.

Benim anladığım bu dünyaya geliş gibi gidişi de çoğu zaman acı ve kederlidir..

Benim anladığım hiç bir zaman hiç bir şeyin tamamlanmayacağını,gözümüzde bitmeyeceği ve dünyanın bize yetmeyeceğidir.

Benim anladığım bazı insanlar sadece insan süretinde görünmekten vazgeçmeyeceğidir..

Benim anladığım kalbin inceliğini,zayıflığını,Yüce Rabbimin kudretinı ve  imtihanını böyle durumlarda daha iyi hissettiğidir..

Benim anladığım son sözü daima Allah'ın söylediğidir..






Benim anladığım konuşmaktan çok susmak isteğişimdir..

Susmak geliyor hep içimden bu yüzden..

Susmak ve içime konuşmak..nefsime seslenmek..

Bak nefs diyorum..kendine gel ve düşün elindekileri.

Ulaşamadıklarının peşinde koşa koşa yordu seni dünya gör,gör dünyaya göre şekillendiğini,gör ahiret için yaptığın yatırımın azlığını yetersizliğini gör.


Say sayabilirsen bir bir yaptıklarını ve yaşadıklarını..

Sıralayabiliyormusun sevaplarını günahlarını?..bilebiliyormusun nereye gideceğini seni neyin beklediğini..


Karamsar deme bu sözlerime aciz nefis..gençliğinde olmasa yaşlılığında sorgulayacaksın elbet bunları bir gün..sabah olmasa gece yastığa başını koyduğunda merak edeceksin elbet bu yolculuğun sebebini..


Sar kendini kumaşlara en koyu hakaretlere at kendini şimdi..

Anca uslanır anca anlarsın.




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

1 yorum:

  1. Sevgi'm çok duygulandım keman sesi ile okudum o kadar içten yazmışsın ki daha bu sözlerin üzerine ne diyebilirim,hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR