25 Mayıs 2013 Cumartesi

Anne yapimi kiz cocugu pantolonu



Selamunaleykum haftasonu moduna gecis yapmis sevgili okuyucu ve kardeslerim..nasil guzel bir rahatlik gelir degil mi haftasonu denince :)
Planlar ve programlar hep haftasonuna yapildigi icin haftasonu hepimizde bambaska duygulari canlandirir..dilerim haftasonunuz planladiginiz gibi huzurlu ve dinlenerek gecer dostlarim..
Bir kac gun once yapmis oldugum evladim Bahar kiz icin kumas pantolonunu paylasmak istedim bugun sizinle..hani olur da ''bu haftasonu da bunu yapayim'' diyen dostlarim olabilir karsi kiyida diye :)


Bismillah diyerek evvela Burda dergilerinin butun cocuk modellerine bakildi ama gercekten bir an evvel baslamak istedigim icin daha evvel denemedigim bir model uzerinde calismadigimdan kaynaklanan endisem beni daha garanti ve hizli bir yola sevk etmis oldu..
Kizimin artik giymedigi bir pijama alti vardi kendisini komple sokerek hatta gorundugu gibi biraz da kesrek utusunu yaptiktan sonra dikmek istedigim kumasin uzerine aldim..
Kenarina 1 ila 1.5 cm kadar bol bir dikis payi verdim ve kestim..



Ana dikislerini cektikten sonra paca kismini igleyereker lastik icin tunelleri olusturdum..


Yukaridaki karedeki genis lastik dikisi ise bel kismina ait..


Cocugumu bunaltacak derecede yanima cagirip uzerinde olcerek dikildi bu pantolon..cok emekli kendisi ve cok sikayet iceriyor :)


Lastik dikisleri de hazir olunca elimde bulunan pembe kurdelelerden minicik fiyonklar diktim pacalara igne ile diktim..


Ter icinde kalarak cekildi bu kareler dostlarim..yavrucak nasil duracagini bilemedi..anne boyle mi anne burada mi yok kizim sag yap sola git diye diye kuzucum hic sikayet etmeden dinledi annesini yerim onu..evet annesi onu yer!


Sonuc ve en net kare olarak bu var elimde dostlarim..dilerim yapanlar olur ve kendi elinin uretimi ne derece kiymetli ve guzel oldugunu bizzat gorerek tadanlar olur..
Insallah giymek nasip olur insallah bir kac adet daha dikmek de nasip olur..
Elbise etek vs gibi giysiler de dikmek istiyorum ama once pantolonunu diktim ki disariya ciktigi zaman dizleri yaralanmasin..

Guzel gecsin gununuz..
Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, güzel olmuş. Pembe kurdeleler ayrı bir hava katmış .Güle güle giysin Bahar kız:)

    YanıtlaSil
  2. güle güle giysin bahar kiz
    annesininde ellerine saglik ola

    mahire olmak nasip isi bundan mahrumum ben :(
    dua ile

    YanıtlaSil
  3. Hemen dosyama kaydettim , kız olursa bizim bebiş büyüdüğü zaman bende yaparım ona , bide o fiyonklardan mutlaka :))

    YanıtlaSil
  4. FİYONKLARINI SEVERİM BENN ONUN:)))ELLERİNİZE SAĞLIK GÜLE GÜLE GİYSİN

    YanıtlaSil
  5. selam canim fazla paylasim veya sizleri ziyaret yapamiyorum cok yogunum, ama unutmadiginiz icinde cok seviniyorum. Allah razi olsun
    Cok güzel olmus annesi ellerine saglik hazir elin degmisken birtanede kizima diki ver :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebim hosgeldin :)

      Sen iste hemen dikiveriyim..sevgiler can.

      Sil
  6. Selamün Aleyküm....Bende sizin gibi becerikli bir annenin evladı olarak eminim Bahar kızın en kıymetli kıyafeti olacağına düşünüyorum.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ellerinize sağlık:

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuşlar.Güle güle giysin

    YanıtlaSil
  9. ne kadar güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. çok pratik çok güzel olmuş güzel günlerde giyinsin kızın inşaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten yapimi cok pratik ve hizli,tesekkur ederiz :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR