22 Ocak 2013 Salı

Senin mubarek ruhun icin..


Mevlit;Mevlid, doğum zamanı demektir. Mevlid gecesi, Rebiul-evvel ayının 11. ve 12. günleri arasındaki gecedir.
Peygamber efendimizin doğum günü, bütün Müslümanların bayramıdır.

Bu kutlu tarih bu onemli gun yarindir arkadaslar..
Bu vesileyle her kandil gecesi oldugu gibi Hatm-i Serifler okunur,bagislanir..
Son 5 yildir bizde adet oldu..guzel bir aliskanliga donustu bu guzellik..
Genelde Dosttv
den cuz alinir duasi da mubarek gece yapilir..boylece okumuz oldugumuz cuzler sayisiz Hatm-i Seriflerin bir parcasi sayisiz aminlere de vesile olup Allah'in rizasina nail olmamiz icin mukemmel bir eyleme donusuyor..
O'nun hatrina..Efendimizin (s.a.s) hatrina bugun yine cuzler alinip yarin aksama dek okunacak..insallah..
Anne,teyze,babanne,konu komsu aranir ve sorulur:Yarin kandildir,cuz okur musun?..
Okur..
Yaninda baska birileri varsa ona da sorulur..cuz okur musun?..Okur..
Yanindaki de baska bir tanidigina yakinina soyler..cuz okur musun?..o da okur..
Boylece ortak olunur bir guzellige..boylece kandil arifesinde hazirlanmis olur insan ve boylece milyonlarca muslumanlar bir noktadan yola cikarak Efendimize (s.a.s) hediyeler gonderir..
Mevlid gecesi..O'nun doğum günü, bütün Müslümanların bayramıdır cunku..
Sen dost Efendimize hediye gonderecek misin?..
Cuz okuyacak misin?...


Sen de 1 cüz alarak bu hatim halkasına dahil olabilirsin..
Cüz almak isteyenler
0312 341 21 21 numaralı telefonu arayabilirler...
Şimdiden Allah kabul etsin...


Sevgilerimle..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

21 yorum:

  1. hayırlı kandillerin olsun canım

    YanıtlaSil
  2. Can benim...sağol...sende bir
    buraya bak inşallah♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Sevdem..hemen bakiyorum bitanem tesekkurler canisi..

      Sil
    2. Sevdecim baktim ama gec fark ettik bitanem,23 Ocak son gunmus,uzuldum :(

      Sil
  3. hayırlı kandiller canım keşke kuranı kerim okumayı bilseydim....cüz değil hatim okurdum.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah o da olsun bir gun bitanem,tesekkur ederim,hayirli kandiller.

      Sil
  4. hayirli kandiller nurum
    Allah kabul etsin vesile olanlardan razi olsun

    YanıtlaSil
  5. hayırlı kandiller canım kardeşim..
    dualarında hatırlanmak umudu ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli kandiller Aysegul'um..
      Insallah bitanem,daima..

      Sil
  6. Sevgiciğim kandilin mübarek olsun canım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozlem ablacim Allah razi olsun senin de kandilin mubarek olsun guzel kalpli ablam.

      Sil
  7. sevgim.
    KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN:)
    Hz.Muhammed as. ahlakı
    Hz. Süleyman as. adaleti
    Hz. Eyyüb as. sabrı
    Hz Yusuf as.Yusuf as. güzelliği
    Hz. Hamza as. cesareti
    Hz. Ömer as. adaleti
    hz. Ali as. bilgisi
    124 bin peygamberin ve bütün müslümanların duası hepimizle olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun ablacim..ne kadar guzel dizeler paylasmissin..
      Amin diyorum kardesim ablam canim..
      hayirli kandiller..

      Sil
  8. Okunan Hatimleri RABBİM kabul eylesin.
    Dün görseydim ben de alırdım.Ama bugün yetiştirmem zor.
    Sevgim böyle mubarek günlerde hatimleri bana msj.atarsan ben de okurum.
    Sevgilerimle hayırlı kandiller canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah ablacim Allah kabul etsin,rahmetine vesile olurlar insallah bir sonraki mubarek gun hatirlaitirim ablacim...
      Hayirli kandiller..

      Sil
  9. hayırlı kandıller
    rabbım dualarımızı kabul etsın ınsallah.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR