5 Mart 2012 Pazartesi

Guanajuato'ya da gideceğim..

Gün içerisinde değişken ruh halim dünyanın bir çok yerini gezer gibi heyecanlı ve kaşif farklı diyarlardan geçer gibi yorgun ama mutlu..
Gitmeden de görebilmek güzellikleri o güzelliklerin içinde olup da onları fark edememekten daha iyidir şüphesiz..
Bir yer daha var şu dünyada gitmek istediğim..sıcaklara doğru bir yer acılı ve gitarlı :)
Rengarenk ve samimi..
Sevdim çok sevdim burayı..inşallah bir gün bu topraklara da bastırır Rabbim ayaklarımızı..

Sevgilerimle Guanajuato-Meksika


Bizde böyle boyasak evlerimizi ne kadar güzel olur değil mi..ben turkuaz boyardım ..kesin!


Ordakiler dahi galatasaray'lı alınmak darılmak yok :)


Evim böyle olmasını isterdim o saksıları da beyaza boyatırdım kesin..


Bu sokak bana kovboy filmlerini çağrıştırıyor köşeden her an bir atlı veya Red Kit çıkıcakmış gibi bir his var..


A ha..alış veriş merkezi :)


İstanbulun bazı eski semtlerini hatırlatıyor dimi..

Ege bölgesinden bazı ilçeleri



Bu resim orjinal Meksikalı bir kare olduğu işin kendi anlatıyor herşeyi..amigos :)

Salvador Dali ve Frida'yı hatırladım yine...
Çok sempatik ve güzel bir şehir sevdiniz mi??
Ben bayıldım..
Bu şehre benzer bir ada da var desem..İtalyanın Burano adası yanılmıyorsam orası da rengarenk...
Sevgiler dilerim ki beğenmiş moraliniz yerine gelmiştir ..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. inşallah gönlünden geçen tüm güzel yerlerini gezme fırsatı bulursun..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. porselenlere bakkk.
    inanmıyorum,
    Sevgim hadi gidelim,hadiii
    :)

    YanıtlaSil
  3. beni de götür giderken Sevgi ablaaa :) demek en sevdiğin renk turkuaz :)

    YanıtlaSil
  4. gittigim yine ilerde gitmek istedigim italya var. söyle buruna dogru gidince kücük bir sehir sehrin tek caddesi var ama tek serit gidiyorsunuz geri dönseniz yol yok ama ayni böyle rengarenk ve yamaca yükselmis evler :) dilerim gidersin sen can. benim simdilik baska hayallerim var ;)

    YanıtlaSil
  5. sevgicim renkli boya kutulari dökülmüs bu sehire :)
    insallah allah hepimize nasip eder oralari gezmeye :)cok ic acici...
    vee eminim fenerbahceli duvarlarda vardir orada heheh :)
    allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  6. Bende saksıları beyaza boyardım:)

    YanıtlaSil
  7. Benim evim pembe olsun, panjurlarida beyaz ..
    mutluluk olsun, hep umut dolu, kotulukten uzak olan bir yuva kokusu olsun ..

    YanıtlaSil
  8. Ne güzelmiş :) Böyle bi şehirde yaşadığımı hayal edemiyorum dışarı çıkar çıkmaz içimiz açılırdı rengarenk. Benim evimde pembe olsa :)

    YanıtlaSil
  9. Böylesine renkli hayat tam bana göre:)
    Bende fuşya yada kırmızı boyamak istedim:p

    YanıtlaSil
  10. ne guzel rengarenk her yer :) insallah hayallerin gerceklesir canim... eskilerden ankarada gozume boyle gelirdi desem inanirmisin... :P bizim burda evler hep tek renk, taslardan oldugu icin :) renkli evler hep dikkatimi cekmistir :P

    YanıtlaSil
  11. O turkuaz renkli evler cok hosuma gidiyor..
    Bu postun dedigin gibi tam bir moral oldu..ne güzel rengarenk :)
    Paylasim icin tesekkürler canim ellerin dert görmesin ;)

    YanıtlaSil
  12. harikaa yaaa :) insanın bakarken bile içi açılıyor gezmesi kesinlikle daha keyiflidir ...
    İnşallah bizlerede nasip olur farklı yerler görmek.

    YanıtlaSil
  13. Bizde böyle boyayalım evlerimizi noooolur hepiniz sevdiniz bak denemeye değer :)

    Bal yanağın hikayesi:İnşallah gezerim canım saolasın.

    Şeri'm haklısın böyle yerler taaam bize göre biraz porselen biraz fincan biraz renk ha :)

    Seni de götürücem Sümeyye ama sınavdan sonra :)

    Melek ablam bahsetmiş olduğun yerin adını yazsaydın bakardım internetten belki oraya da hayali bir yolculuk yapardım,teşekkür ederim ablacım.

    Havva bende eminim fenebahçeli evlerin olduğunu ama düşünmek istemedim :)))

    Birincisin ablam beyaz saksılar güzel bir detay olurdu hakkaten.

    Fatmacım amin bitanem dilerim Allah gönlüne göre verir kuzum.

    İki pembe ev siparişi aldık :)

    Gidelim Ececim..hemen!

    Cadı kız senin renklerde güzel ha ..

    Renkler insanın moralini düzeltiyor doğrudur inşallah giderim kendi resimlerimi paylaşırım küçük şeyler.

    Meryemcim rica ederim arkadaşım kendini iyi hissetmene vesile olduysam ne mutlu bana..

    Özgecim inşallah gideriz canım..

    Hepinize çooook teşekkür ederim dün anneme gittim yazamadım dönemedim vakitlice..:(

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR