23 Ocak 2013 Çarşamba

Vagon Tekeri Motifi Yol Aldi



Hayirli sabahlar sevgili dostlarim..Mubarek bir gunun sabahin..Cuma desen,Cuma degil..bayram desen bayram degil..ama maneviyati hissedilen..derinligi ve anlami olan bir gune uyandik cok sukur..Herkes biliyor ki bugun mubarek Mevlid Kandil'i,Efendimizin (s.a.s)dogum gunudur..bu vesileyle,sevgili dostlarimin ve butun Islam aleminin Mevlid Kandilini Tebrik Ediyorum..


 Kandil ve bu ozel gun hakkinda soylenecek,yazilacak anlatilacak sayisiz guzellikler vardir..bir nebzesini aksam sulari paylasmak istedim..simdi ise daha gun yukselmemisken henuz iki gun evvel yayinladigim Vagon Tekeri Motifi'min ne amacla ve nerde kullandigimi bundan evvel yapim asamalarindan cok birlestirme ve kullanima hazir etme asamalarini paylasmak istiyorum..



Motiflerim oruldukten sonra evvela birlsetirildiler..dikilerek daha saglam ve gorunmez olacagini dusundugum icin tig ile degil igne ile birlestirdim..
Aslinda bu kadar cabuk bitebilecegini tahmin etmiyordum dogrusu..supriz oldu :)..
 


Zorlandigim yerler ise suphesiz alt ve ust kisimlari..nasil durur nasil tutturulur acaba ek olarak bir kac sira daha mi orsem biseyler diye dusundum..ama yok,siritacakti ve bundan emindim dolayisiyla en ust kismindaki motifleri iceriye kivirarak durmasini sabit kalmasini saglamis oldum..



Alttaki motiflere ise uc kisimlara bir sira koprucuk ordum ki;klasik abajur seklini cagristirsin..
Eh iste..abajurum yerini aldi..kolay ve hos oldu kanimca..yoksa??...

Fikirlerinize talibim..

Hayirli Kandiller Bir Kez Daha..

Sevgilerimle..
..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

21 yorum:

  1. Vallahi renklere bayıldım ya :) Bu nasıl yapılır bir anlatsana bana bayan örgü bilmeyene. Ezdim kendimi ama küçükken yapmıştım. Bende yapmak istiyorum nasıl yapılır anlatırmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili suhuba'm..postun icindeki linkler bu motifin yapimina cikiyor..hatta anasayfada var goreceksin 2 gun evvel nasil orulecegini resimli olarak gostermistim arkadasim,onlardan faydalanabilir renkleri de kopyalayabilirsin :)
      Hayirli kandiller cnaim.

      Sil
  2. Ama söyleyeyim renkleri kopyalayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Canım harika olmuş, inan bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. Bu mübarek gecede Rabbim tüm dua ve ibadetlerimizi firdevs makamında
    kabul etsin inşallah.Dualarda buluşmak dileğiyle hayırlı kandiller ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ablacim Allah razi olsun,unutmayip kutladigin gosterdigin sevgi ve saygin icin ayrica tesekkur etmek istiyorum,dualarda hep beraber olalim insallah,sevgiler.

      Sil
  5. Hayırlı kandiller ablacım, dualarda buluşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'im..bitanem,tesekkur ederim hayirli kandiller balim.

      Sil
  6. çok hoş olmuş ellerine sağlık canım,hayırlı kandiller bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli kandiller bir kez daha arkadasim,tesekkur ederim.

      Sil
  7. Hayırlı kandiller Sevgim.
    Motifler abajurda harika durmuş,ellerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacim Allah razi olsun cok tesekkur ederim..

      Hayirli kandiller,Allahim kabul etsin niyazlarimizi dualarimizi insallah,sevgilerimi gonderiyorum.

      Sil
  8. Hamarat hatunum,sende gördükçe hevesleniyorum biliyor musun?
    Ne hoş şeyler yapıyorsun sen,emeğine sağlık olsun..
    Ve bu güzel,maneviyat dolu günde, kalbinden geçen tüm güzellikler,kader diye alnına yazılsın.
    Hakkında hayrolacak tüm duaların kabul olunsun tatlım..
    Dualarında hatırlanmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeliham..
      Guzelliklerle yasamak cogalmak,dualarla arinmak dilegiyle bitanem..
      Cok tesekkur ederim,tekrar hayirli kandiller bitanem.

      Sil
  9. bu motiflere hyranım zaten:)
    battaniye, yastık, örtü, minder gördüm ama ilk aydınlatmam senden geldi... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsan goster nolur nolur nolur :)
      Meraklandim da ben ;)
      Tesekkur ederim canim,hosgeldin.

      Sil
  10. canım çok hoş olmuş ellerine sağlık :) bu motifleri çok beğeniyorum zaten

    YanıtlaSil
  11. Sevgim...gecen mübarek olsun...
    Dualarında bir an olabilmek bile benim için büyük mutluluk...
    Seni seviyor ve bende acizane dualar ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah icin bende seni seviyorum Sevdem,Allah razi olsun..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR