16 Mart 2014 Pazar

Aklımı Okuyorsun - Yeni Tasarım



Sade ama etkileyici bir tasarım olsun istedik..''huzursuz'' çok notları olan bir bayanın dünya kıyısı diye tabir ettiği blogunu sıfırdan oluşturduk..

-Okuyuculara serin bir bardak su,çocuklarına annemin satırları,dostları için sakin bir köşe olsun istedi..

Eklentilere özel tasarım detaylar yerine kitaplardan seçtiği sözleri güzel resimler eşliğinde ekleyelim istedi ..bence çok da iyi bir fikirdi..

Henüz çok taze olmasına rağmen yavaş yavaş emekleyerek yürümeye başladı..

Fuşya ile beyazın karışımı son zamanlarda beğenilip sevilen ikililerden ..ilkbahara da nasıl yakışıyor bu iki renk!..

Aklımı Okuyorsun tasarımını yakından görmek beğenilerinizi sunup izlemek için:AKLIMI OKUYORSUN


Hayırlı olmasını  diliyorum..

Blog görünümünü değiştirmek isteyen dostlar blogumun en alt kısmında yer alan YERLEŞİM-SEÇİM bölümü inceleyebilir GALERİ bölümümden fikir alabilir ve tabii ki mail adresimden bana hemen ulaşabilirler..




Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

3 yorum:

  1. Baktım, beğendim, güzel bir blog olmuş, hem tasarım hem içerik olarak, sahibesini de çok merak ettim elbette. Ellerinize fikrinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Sevgicim her zamanki gibi farkını gösteriyorsun..Emeğine yüreğine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize saglik cok guzel gorunuyor :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR