5 Mart 2014 Çarşamba

Şef'ten Yemek Tarifleri-Yeni Tasarım




Hayırlı günler dileklerimle dostlar..
İlkbahara ufak ufak ıslak ve nemli adımlarla ilerlerken tazelenmeyi ve canlanmayı isteyen Ebru hanımın bloguna zarafet,güzellik biraz renk katarak değişimini sağladık..

Mutlaka uğrayıp beğenilerinizi iletip izlemeye almanızı tavsiye edeceğim..
Titizliği ve marifeti tariflerine yansıdığını fark edeceksiniz..blogundan denemek istediğim tarifleri de kaybetmemek adına izlemeye hemen almış oldum bende :)

Bu güne dek tasarlanan içinde yok yok tasarımlarımdan biri oldu Ebru hanımın blogu..bir çok güzelliği ve özelliği işlevsel bir hal ile içeren bu güzel tasarım ve mekanı canlı olarak buradan inceleyebilir ve ziyaret edebilirsiniz:ŞEFTEN YEMEK TARİFLERİ

İlkbahara hazırlanmak isteyen ??
Notlarınızı alın,tasarımlardan tasarım beğenin,özelliklerini not edin veya hayal edip bana anlatın..
Sizin için size özel yeni bir tasarım için degmesinyagliboya@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
Henüz karar veremeyen arkadaşlar blogumun en alt kısmında yer alan YERLEŞİM-SEÇİM bölümü inceleyebilir GALERİ bölümümden fikir alabilir ve tabii ki mail adresimden bana hemen ulaşabilirler..


Sevgi ve saygılarımla..





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. ellerınıze sağlık hos bır tasarım olmuş.


    bloguöda cekılsım var bekelrım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun teşekkür ederim hemen geliyorum ziyaretinize.

      Sil
  2. oyyy,,harika olmuş sevgimm.:)
    emeğine sağlık kardeşim..
    harika...!
    :)
    öperim can...

    YanıtlaSil
  3. Sevgicim her gördüğüm yeni tasarımdan bendee diyorumm,ne olacak benimmm halimm..Çok güzel olmuş,ellerine sağlık canım..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel olmuş, elinize sağlık. Çok beğendim her zamanki gibi özenli ve titiz çalşıyorsunuz! Selam ve sevgiler Eskişehir'den;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiyle :) Benden de selamlar ve bu karşı kıyılardan Handan hanım.

      Sil
  5. maşallah maşallah profesör oldun sen :)

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık. Çok güzel olmuş.
    Ben Sevdalı Bulut blogunun yazarıyım. Size ulaşmak zor oldu. 6 Mart tarihinde yorum bırakmışsınız. İzleyiciler gadget'ımızı kaldırdık. Ondan mütevellit takip etme linki ekledik sizin için. Biz de arkadaşlarla toplaşıp sizin bloga baktık. Ağzımızın suyu akmadı değil yani, tebrikler, çok güzel bir blog. Takipteyim, siz de takip ederseniz sevinirim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdalı Bulut..ne kadar üzülmüştüm o gün..hemen ziyaretinize gelip izleyebilme fırsatını değerlendireceğim..çok teşekkür ederim güzel sözleriniz ve ince davranışınız için,Allah razı olsun.

      Sil
  7. Sevgi'm ellerine sağlık,çok hoş olmuş.Logonu görmeden önce bile baktığım blogu sen tasarladıysan artık anlıyorum.Bir imzasın,yaptığın bütün tasarımlar çok başarılı tebrik ediyorum.Allah'a emanet ol,sevgi ve selamlar:))

    YanıtlaSil
  8. Selamun aleykum sevgi hanimcim. Bunlar cok guzel olmus ama ben gece yazilarini bekliyorum optummm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vealeykümüsselam kardeşim..Değmesn yağlı boya blogunu sadece tasarım ve blog dünyası ile ilgili yayınlara ayırdım..yani Boya'da Gece yazıları yayınlanmayacak..
      Bu seni üzmesin..yeni kişisel yazılarımı içeren blogum hazırlık aşamasında..
      Açılışı yapılınca seni mail yoluyla haberdar edeceğim..hatta haber vereceğim ilk kişilerdensin..

      Allaha emanet ol..

      Sil
  9. Sabirsizlikla bekliycem.Allah rzai olsun.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR