22 Mart 2014 Cumartesi

Nebihan Akça -Yeni tasarım



Fuşya ve dikiş sevdalısı bir bayanın yeni blog tasarımıyla huzurlarınızdayım..
Genel olarak sade tasarımların daha çok tercih edilmesi sevindirici ziyaretçi için de oldukça kolaylık sağlayan birşeydir şüphesiz..

Nebihan hanıma özel olarak tasarlanan şablonunu görmek bunun yanısıra dikiş severlerin bir çok faydalı yayın bulacağı sitesini yakından görüp beğenilerinizi iletebilirsiniz dostlar..

Hemen ziyaret etmek için:Nebihan AKÇA

Blog görünümünü değiştirmek isteyen dostlar blogumun en alt kısmında yer alan YERLEŞİM-SEÇİM bölümü inceleyebilir GALERİ bölümümden fikir alabilir ve tabii ki mail adresimden bana hemen ulaşabilirler..


Herkese güzel bir haftasonu diliyorum

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. ne kadar şık ne kadar sade olmuş ellerinize sağlık çok beğendim...güle güle kullansın nebihan cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun kendi adıma da Nebihan hanımın adına da teşekkür ediyorum..sevgiler.

      Sil
  2. Çok zarif bir tasarım olmuş ellerine sağlık. Nebihan Hanım güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  3. ne güzel tasarımlarınız var ınce narın ınsanın okurken ıncıtmeden yavaşça sındırerek okuyası geliyor sayfayı ;)

    Benım gıbı kaba bır blog goruntusu olunca ınsanın böyle sayfalar karsısında hayran kalmadan edemıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun sağ olun ama kendi blogunuz için böyle düşünerek kendinizr haksızlık ettiğinizi düşünüyorum..içerik olarak o kadar güzel ki tüm paylaşımlarınız hoş..belli olmaz belki ileride görünüş olarak bir şeyler yapılabilir kimbilir :)
      Size ve ailenize sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  4. Ayy benim güzel tasarımı :) ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar hayırlı olsun kuzum severek kullanmanı diliyorum :)

      Sil
  5. çok güzel olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR