20 Mart 2014 Perşembe

Gmail Hesabı Nasıl Silinir?

Google'ın ve ona bağlı olan ürünlerin gmail-blogger vs.. gibi hesapların bir çok görünümü ayarı eskiden kolayca ulaştığımız yerleri tamamen olmasa da bizi karıştıracak derecede değişti.
Örneğin gmail'den açılmış bir mail hesabı nasıl silinir diye hesabınızdan aramaya bulmaya kalksanız büyük bir ihtimalle bulamayacaksınız..en azından ben bulmakta oldukça zorluk çektim :)

Sizin çekmenizi istemiyorum..adım adım resimlerdeki gibi kolayca silinmesini istediğiniz hesabı silebileceksiniz..


Evvela silmek istediğiniz mailinize giriş yapmanız gerekiyor..giriş gerçekleştikten sonra..


Silinecek hesaba daha evvel giriş gerçekleşmişse hesap silme işlemlerine sağ üst köşeden ulaşabilirsiniz..


Sizi yukarıdaki gibi bir seçenekler tablosu karşılayacaktır..ok işareti ile işaretlediğim VERİ ARAÇLARINA tıklayarak..




Karşınıza yukarıdaki seçenkeler çıkacaktır ..yine ok ile işaretli seçeneğe tıklayarak..


Yukarıda görünen tablo belirecektir..buradan Gmail hesabınıza bağlı olan tüm uzantı araç ve hesapları tıklayarak silebileceksiniz..

DİKKAT:son kutucuğu tıklamadan evvel DİKKATLİ OKUMANIZ RİCA OLUNUR.

Kolaylıklar diliyorum dostlar..

Sevgilerimle..






Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Recent in Recipes

SON YAZILAR