24 Mart 2014 Pazartesi

Bu Bir Rica Postudur-Blogu Olan Okusun



Sevgili dostlar..bloglarası birbirimizden haberdar olma birbirimizin paylaşımlarından faydalanma niyetimizi büyük derecede etkileyen ve bunun yanısıra kolaylık sunan İZLEYİCİLER eklentisi blogumuzda görünüyor olsa bile İŞLEM DIŞI olduğunu aktif olup yeni izlemeye almalara kesinlikle direndiği gerçeğini bilmeyen kalmamıştır..

Aranızda izlemek istediğim blogları bu eklentinin arızası sebebiyle izlemeye alamayışım bu güzel blogları kaybetme endişesini uyandırıyor içimde..

En son keşfettiğim BİR KONAĞUN ÖYKÜSÜ blog sahibesini izlemeyi yazılarını okuyup takip etmeyi çok isterim örneğin..
Veya yorum yapması sonucu bloguna uğrayıp güzel yayınlarını okuduğum Yusuf ile Yunus'un Annesi blog sahibesi gibi blogları izlemeye almada sıkıntı çekiyorum..

BLOGU OLAN OKUSUN!


Blog sahiplerinin dün paylaşmış olduğum BU SITEYI TAKIP ET BUTONLARI yayınımdan bloglarında kullanılmak üzere buton eklemelerini özellikle rica etmek istiyorum..


Okuduğunuz için teşekkürler..

Sevgilerimle..






Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. Sevgili Değmesin Yağlı Boya fakirden bahsederek beni mutlu ettiniz, çok teşekkür ediyorum. Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hatirlatma i.cin tesekkurler. Deginmeniz cok iyi oldu

    YanıtlaSil
  3. bir süredir bloglarda bu olayı görüyorum ancak bende sorun olup olmadıgını bile anlayamadım ben henuz? bunu nasıl anlayabilirim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeden bilemezsin :) sizi izlemeye almaya çalıştım ama mümkün olmadı..sizin eklenti de bizimkilerle aynı kaderi paylaşıyor anlaşılan..

      Sil
  4. Bismillah ilk sizi ekleyerek başladım, ne güzel oldu bu çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz yıllık konağım..evet liste olarak eklenmiş gördüm ancak buton şeklinde de ekleyebilirsin..çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. cevap yazmaya ancak fırsat bulabıldım, Blogumu beğenmene cok sevındım ben henüz blog ID mı bulamadım daha doğrusu çocuklardan uğraşamadım henüz. blogda yaptırıgm her degısıklıkte başka bır sorun çıktığından ısın aslı elım de gıtmıyor artık bloğun ayaralarına gırmeye ;)

    çocuklar uyusun ıns bır dneıyım bakalım blog ID mınere yapıstırıcam doğru yapabılecekmıyım ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkulacak bir şey yok kodun içindeki yıldızların yerini ID numaranızı yapıştıracaksınız..ekleyince haber verirseniz sevinirim :)

      Sil
  6. aynı sıkıntıyı ben de yaşıyorum maalesef, deneyeceğim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. merhaba teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için ben bloğumda takipçilerimi görmek istiyorum başka bloglarda gördüm takipçilerim var orda ne kadar takipçisi olduğu görünüyor ama benim bloğumda sadece üyeler görünüyor neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cemile hanım hangi eklentideki üyelerinizi görüntüleyemiyorsunuz?

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR