16 Mart 2014 Pazar

Levent ERKOÇ Yeni Site Tasarımı




Hayırlı pazarlar..güzel bir tasarımla yine yayında ve huzurlarınızdayım sevgili dostlar..
İkinci kez birlikte çalışmanın sevinci de var bunun içinde dolayısıyla sevincim daha büyük..

Çok saygılı ve güzel insan Levent bey için yeni bir sayfa hazırladık..duyarlılığı,yardımseverliği,dayanışmayı dostluğu kardeşliği barındıran güzel bir siteye görsel olarak bir şeyler katabildiysem ne mutlu bana..

Kendisine hayatı boyunca başarılar huzur ve bereket diliyorum..
Levent beyin sitesini ziyaret edip yeni tasarımını yakındangörmek için:Levent Erkoç

Sizin için size özel yeni bir tasarım için degmesinyagliboya@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
Henüz karar veremeyen arkadaşlar blogumun en alt kısmında yer alan YERLEŞİM-SEÇİM bölümü inceleyebilir GALERİ bölümümden fikir alabilir ve tabii ki mail adresimden bana hemen ulaşabilirler..


Allah'a emanet olun..

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. merhaba nasılsınız blog tasarımlarınızı severek takip ediyorum .Benim blogumla ilgili bir sorunum var da yardımcı olabilir misiniz acaba sevgi hanım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu hanim benimle iletisime gecerseniz yardimci olmaya calisirim,sevgiler.

      Sil
  2. ücretsiz tasarım hazırlamıyorsunuz sanırsam ?

    YanıtlaSil
  3. Kim, kendisine yapılan bir iyiliğe karşı, bunu yapana: "Cezâkellâhu hayran (Allah sana hayırlı mükafat versin!)" derse teşekkürü en mükemmel şekilde yapmış olur." [Tirmizî, Birr 86, (2036).]
    Bilmem daha fazla söze gerek varmı?
    Sevgi hanımdan göz yormayan, beyaz ağırlıklı,ferah bir tasarım istedim en hoşuma gideni yapıverdi.
    Çok Çok Çok teşekkür ediyorum.
    Bursa'dan sevgi ve saygılarımla
    Cezâkellâhu hayran (Allah sana hayırlı mükâfaat versin!) Sevgi Hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum karşısında o adar mahçup hissettim ki kendimi..Allah razı olsun..elimden geleni yapmaya çalıştım Allaha hamdolsun ki memnun edebildim..size ömrünüz boyunca güzellikler huzur ve bereket daha da çok ahirette güzel bir mükafat diliyorum Allahtan..

      Sil
  4. @sua kolik

    http://isteveyap.com/degmesin-yagli-boya/

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim Sevgim,
    Maşallah gerçekten★☆★
    Harika olmuş ve tam olarak site sahibinin istediği dokuyu yakalamışsın.
    Tebrikler♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevdem Allah razı olsun kardeşim ..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR