20 Ağustos 2014 Çarşamba

Hediye Header İsteyen Var mı?

Tam boyut için resmin üzerine tıklayınız


Üç adet pırıl pırıl özene bezene yapılan hediye header tasarımlarım var..İkisi en çok beğenilen hatta çakmaları olup kopyaları dahi yapılan tarzdadır :)
Sonuncusu ise tamamen özgünbir tarza sahiptir..
Her birini karşılıksız ve şartsız hediye edeceğim..
Taliplerin sayısına göre gerekirse minik bir çekilişle sahiplerine teslim edilecekler..
Headerlerime talip olanın yapması gereken tek şey headeri istediğine dair yorum bırakmak..
Üç kişiyi aşkın talep durumunda yukarıda da bahsettiğim gibi talihliler çekilişle belirlenecektir..
Bu küçük etkinlik akşam 21:00'e dek sürecektir..

Buyrun dostlar..numarasıyla birlikte talip olduğunuz headeri yorum kutusuna bırakınız..

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

60 yorum:

  1. Ellerinize sağlık ya harikalar o kadar saf o kadar duru ki hepsi :)

    Ben 1 numaraya bayıldım.İnşallah benim olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Headera yazılacak blog adını ve onu şletebileceğim mail adresi rica edeyim o halde ..
      Hayırlı olsun.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :)
      Blog adı : Yasemin'in Kozmetiği
      Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

      Sil
    3. Yasemin hanim blogunuza ugradigimda daha evvel size header hediye ettigimi de hatirlamis oldum..headerlerim daha evvel kazanmamis izleyicilerim icindir..sevgiler.

      Sil
  2. Hepsinde el emeği var hepsi çok benim tercihim 3 den yana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Headera yazılacak blog adını ve onu iletebileceğim mail adresi rica edeyim sizden de :) ..
      Hayırlı olsun.

      Sil
    2. Çokk teşekkür ederim blog adım tosbagalarr (iki r ile)
      mail adresim tosbagalar@gmail.com

      Sil
    3. Headeriniz iletildi severek kullnaırsınız inşaAllah..sevgiler.

      Sil
  3. hayırlı günler cancazım en güzellerini yaparsın:)))
    şimdiden eline sağlık:))) garib kuşta ister ama ya nasip...

    YanıtlaSil
  4. her zaman yenilediğiniz blogları bayılarak hayranlıkla bakmışımdır ben de hediye header istiyorum lütfeeen özellikle 2 numaraya ayrı bi beğendim :)))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Headera yazılacak blog adını ve onu iletebileceğim mail adresinizi yazarmısınız? ..
      Hayırlı olsun.

      Sil
    2. çok çok teşekkür ederim bloğumun adı elmas tuğba mailim elmasstugba@gmail.com

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Headera yazılacak blog adını ve onu iletebileceğim mail adresi rica edeyim o halde ..
      Hayırlı olsun.

      Sil
    2. Teşekkür ederim...
      Blog adım: hanhildem
      Alt kısmına da : Kimi zaman yazar, kimi zaman düşünür, ama iyi bir anne...
      E-posta: hanhildem@gmail.com

      Sil
    3. Az evvel gönderildi severek kullanmanızı diliyorum :)

      Sil
  6. aa çok şirinler, ben isterim ki ama :) sanırım en çok 3 numarayı beğendiiimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Headera yazılacak blog adını ve onu iletebileceğim mail adresiz lütfen :) ..
      Hayırlı olsun.

      Sil
    2. ayy çok sevindim :) blog adım patlayan balonlar, tune_22_9@hotmail.com mail adresim :)

      Sil
  7. 1 numaraya talibim umarım benim olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Headerları talip olan herkese headiye etmeye karar verdim..dolayısıyla 1 numara sizin de oldu :)
      Headera yazılacak blog adını ve onu iletebileceğim mail adresinizi yazar mısınız.?
      Hayırlı olsun.

      Sil
    2. blogumun adı uyuzunbiri.blogsport.com mailim ozokandemir@gmail.com çok teşekkür ederim çok sevindim

      Sil
  8. Vallahi ben sana ulaşabilmek için direk takip ettiğim blog listemden yayınını görünce atlamıştım, ama kısmet ne diyelim hepsi pek güzel ve emek işiler, benim gösterişten uzak fukara bloğumda da çok afilli dururlardı ya kısmet. Asıl sorunum ise diğer bloğunu hala okuyamıyor olmamdı. Güzel yazılar aktı geçti cafe huzurdan ama hiçbirini açamadım. Sevgiler, Ege'nin öbür yakasındaki dosta ;))

    YanıtlaSil
  9. 1.cisi çok güzel,emeğine sağlık.Hedarım daha çok yeni malum.İnşallah çok isteyen birinin olur :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba
    Ben 3 numaraya talibim :)
    Sevgiler.

    Ayşe Yersiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Headera yazılacak blog adını ve onu iletebileceğim mail adresi rica edeyim ..
      Hayırlı olsun.

      Sil
    2. Merhaba
      Çok teşekkürler :)

      Blog Adı Lezzet Keşfi
      lezzetkesfi@gmail.com

      Sil
  11. 3 numaralı headerinize talibim :) Umarım bana çıkar, cupcakeli cicilere bayılırım zira :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Headera yazılacak blog adını ve onu iletebileceğim mail adresi rica ediyorum ..
      Hayırlı olsun.

      Sil
    2. Çoook teşekkür ederim nasıl mutlu oldum anlatamam Sevgi Hanım :):)

      Blogumun adı: Masal Yıldızı

      Mail adresim: masalyildizi.1@gmail.com

      Tekrar çok teşekkürler, emeğinize sağlık. Sevgilerimle :)

      Sil
    3. Az evvel headerinizi gönderdim güle güle kullanın.

      Sil
  12. :)) seçimi size bırakmakla isteğimi burdan ilan ediyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen birini seçerek benimle iletişime geçermisiniz..Headera yazılacak blog adını da yazarsanız sevinirim.
      Hayırlı olsun.

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Bu küçük etkinlik daha önce katılanlar için geçerli değildir..üzgünüm.

      Sil
  14. Merhaba yorumu 2. kez atıyorum gittiğinden emin olamadım hepsi çok güzel 2. ye talibim.
    teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci kez atmanız iyi olmuş zira ilki ulaşmamış ..Headera yazılacak blog adını ve onu iletebileceğim mail adresi rica ediyorum..Hayırlı olsun.

      Sil
    2. teşekkür ederim :)
      Blog adı : CanSuyumca
      cansuyumca.blogspot.com
      cansuyumcaa@gmail.com
      sevgiler

      Sil
  15. 1.ye talibim .hepsi çok güzel.
    blogumun adı:bir demet öykü
    mail:omerdemetoyku@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Çok güzeller sahipleri güle güle kullansın :) Ellerine sağlık bu arada.

    YanıtlaSil
  17. Canım benim sevsinler seni...
    Alışkanliklardan vaz geçebilen birisi değilim yazacak bloğum var çok şükür fotograf makinamı bir görsen bununlam8 çekiyon ablam dersin elindekinin kıymetini bilenlerdenim kuzum benim canım münasip gördüyse kuzum sen ne istersen neye munasip görürsen o olsun hadi hayırlısı nasipse gelir hintten yemenden nasip değilse o senin kaseni ben zaten çok seviyorum sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. Yorumları yeni okudum kuzum o gönderdigim mesaj hemen önce yazmıştım ben senin yazina yanıt yazmistim canimcim gönlü güzel kuzum Sağol

    YanıtlaSil
  19. Gönlü güzel kardeşim,hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık.Benim headerımda senin gönül zenginliğinden nasibime düşmüştü severek kullanıyorum bu vesile ile tekrar teşekkürler Sevgi'm,selam ve sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun ablacım..vealeykümüsselam benden de sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR