1 Ağustos 2014 Cuma

Ay Yüzlüm'e Veda



Gençliğim dizleri üstüne çökmüş
Kapaklanınca sevda yoluna
Bir doğuş yaratıldı çırılçıplak
Ve sen.. Ve sen Ay yüzlüm

Kurumuş yaprak gibi düşerken dalından
Bir aah uzun sesli koptun dudaklarımdan
Dön Ay yüzlüm dön, neredeysen dön

Sensiz olmuyor
Kan damlıyor gözlerimden kan
Gücün varsa gel, gel de sen dayan

Çünkü ben son nefes gibi titrek
Çünkü ben çırılçıplak
Çünkü ben sensizim
Çünkü ben... Çünkü ben...


Taksiratın,çektiğin ızdırapların keffareti olsun günahlarının..
Hayatımıza eşlik etti notaların ve sözlerin..
Hani gidene dek sevdiğini anlayamazsın ya bazı insanları..
Sende ettikleri yeri yoklukları çıkarır ya gün yüzüne..
İşte öyle bir şey..
İşte öyle bir şey..



Rabbim rahmet eylesin..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin.Ailesine sabir versin.

    YanıtlaSil
  2. Ölüm gerçeği bir kez daha karşımıza çıktı, yüzümüze vuruldu
    biz hala umursamadan hayata devam ediyoruz hiç ölmeyecekmiş gibi...
    Allah rahmet eylesin... Başka bir masumiyet vardı yüzünde,
    hüzün vardı, çok büyük acılar çekmişti sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç ummadığımız anda hiç ummadığımız insanlar gidiyor..sıradakinin adı da açıklanmayan bir dünyada yaşıyoruz..
      Rabbim her iki cihanda da bizlere rahmetle muamele etsin..

      Sil
  3. sozlerinizin hepsine katiliyorum..
    nurlar icinde yatsin...allah ragmetini esirgemesin.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR