25 Kasım 2013 Pazartesi

Boş Rulolardan Neler Neler Neler Yapılır

  

Bazen elimizin altında olup da nasıl değerlendireceğimizi bilmediğimiz malzemeler olur..kullandıktan sonra çöpe gitmeleri yerine boş rulalar ile bakın ne yapılabilir..
Yüzlerce proje yapılabilir,boyanabilir kesilebilir bükülebilir süslenebilir :)
Maliyeti biz belirleyebiliriz ve tabii ki nerede nasıl hangi şekilde kullanıp değerlendireceğimizi de..aklımda en çok kalan ve en çok hoşuma gidenler yukarı ve aşağıdaki projeler :)


Önce minik daire şeklinde ardından da dairelerin birleştirerek ortaya çıkan süper bir ayna  :)



Uğraşa gelenler zor sevenlere özel :)


Önemli bir günün yaklaştığını vurgulamak eğlenceli haledönüştürmek için rulodan takvim yapımı :)



Yeri mekanı zamanı iştahı olana özel olsa gerek ama çoook güzel bir proje :)


Aşamaları olunca daha bi kolay geliyor göze :)


Neden olmasın :)


Kesinlikle dahice!


Görmek dahi mutluluk verir o an insana :)



Hediye paketçikleri olarak :)


Günlük alış-verişler unutulmasın diye :)

Ayakkabı kutusuna yeni hava yeni görünüm :) 


kablolar karışmasın fareler kemirmesin diye :) gerçi bu şirinliği ben bile kemirebilirim :)



En kolayı ve en hızlı yapılanı sonabıraktım canlarım..

Bunu pencerem için deneyeceğim :)

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

26 yorum:

  1. Çok hoş olmuş, iyi fikirler... Hayırlı günler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmemek ne mümkün hayran kaldım tümüne :)
      Benden de sevgiler..

      Sil
  2. Çok güzel emekler olmuş bende raf yaptığım zaman bacak olarak değerlendiririm. Çok güzel çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne güzel düşünmüşsün evet bir çok yerde kullanılabilir anlaşılan yıllarca atıp duruyoruz :(

      Sil
  3. Şimdiiiiii bunlar ne ile boyanacak? En üstteki fotodaki şekilde desenler bende de mevcut amma ve lakin ben ne ile boyayacağımı bulamadım maalesef:(
    Saygılıydım..
    Kimseyi incitmedim
    Seni övmedim, eleştirmedim de :)
    Hata görmedimmm
    Bendeniz BENİYİSİMİ ;)
    Huzur ve sukuneti bulmamak ne mümkün :)
    Öpüldünnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sprey boya ile tabii ki!!sen her blogcunun hayal ettigi okuyucusun Zeynebim :) bolca opeyim bende firsattir :))

      Sil
  4. Sprey elbette ama hangi çeşit ;) Çünkü mukavva emiyor ben ferforje hali yakalamak istiyorum :) o sebele de çeşit önemli :) Şakacı şey sprey boyaymış :))) Ben de bolca öperimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklimi seveyim ben yaa :) o zaman soyle bi onerim olsun:boyayi alirken nasil bir sey istedigini uzuuun uzuuun anlat,onlar bilir,bilmez mi ki ;) bilirler yaa:)

      Sil
  5. Cevap arıyorummmmmmmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bilmiyorlar 'hııı' deyip kalıyorlar.. Yada başından göndermek için kendine göre en yakını veriyorlar sonuç hüsrannnn :)

      Sil
    2. Püf!..mutlaka bir yolu olmalı ama benim de aklıma bişey gelmiyo balım :(

      Sil
  6. Ayna fikri süper olmuş... hepsi çok güzel, düşünenin aklına sağlık...paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok ayna projesi var rulolar kadar :)
      Ben teşekkür ederim,sevgiler..

      Sil
  7. Cok begendim ama vakit yok o kadar:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın balım anneler daha da meşgul bilirim yine de imkansız mıacaba?

      Sil
  8. harika fikirler..en çok çerçeveyi beğendim ben, ahşap gibi duruyor. paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahşap gibi ve el değmemiş gibi marifetliymiş onu yapan :)
      Sevgiler..ben teşekkür ederim.

      Sil
  9. Hediye kutusu şeklinde olanını yapmayı denedim.
    Gayet de güzel oldu.
    Akıl akıldan üstün...
    Beğenmeyip attığımız kağıt rulolarından neler yapılabiliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nicedir bekleyen öylesine duran bir ayakkabı kutusu var bende de bu şekilde değerlendirilebilir..kalem silgi fırçalar çocuk masası için bir arada olur haklısın..atmamak atmamak atmamak gerek :)
      Sevgiler.

      Sil
  10. Çok hoş tasarımlar var gerçekten hediye kutusu ve kalemlikleri deneyebilirim inşallah.
    Çok teşekkürler ablam;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay pratik ve maliyeti düşük :) deneyimini paylaşırsan çok mutlu olurum kolaylıklar diliyorum şimdiden,sevgiler can :)

      Sil
  11. Bak gördün mü cevap sıfır :(

    YanıtlaSil
  12. Hepsi dahice de en güzeli kuş yemliği:)) Şahaneydi bayıldım..Yapıp balkonuma asacağım..Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  13. Bende bunları yabancı bloglarda görüyorum bebek ve çocuklardan vakit bulsam bende yapmak isterdim
    Paylaşım için teşekkürler canım

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR