6 Kasım 2013 Çarşamba

Akşamdır..


Akşamdır..
Sertlerin yumuşadığı yumuşakların sertleştiği andır.
Çökme,çekme,gitmedir.
Anlardan bir tutamdır.
Akşamdır diyorum.
Günün örtüsünü yavaş yavaş soyunduğu zamandır.
Dakikaların kum saatini yarıladığı,güneşin renklerini attığı,soğuğun yaklaştığı zamandır.
Fas'ta pilavın piştiği,çöllerde kandilin yakıldığı,Yunanistan'da akşam kahvesi içildiği,Türkiye'de akşam yemeği hazırlandığı,Almanya'da işten çıkış vaktidir.

Ne saz çalabiliyorum ne de gitar.
Ama akşamdır ve her akşam beni en ince yerlerimden yakalar.
Kimi zaman Hamburg'un martılarını ekmek artıklarıyla beslerken buluyorum kendimi.
Kimi zamanÜsküdar iskelesine yeni yanaşmıştır gemi.
Kız kulesinde tek başıma çay içme hayallerini kurarak yakalıyorum kendimi.

Gelecek uzayan ömür değildir,kısalan daralan bakışımızdır aslında.
Ufkun kadardır herşey..
Burada sadece kalbim,ufkum ve ben varım.
Hiç bir engel giremez bunların arasına.
Saçmalıyor dilim sürçüyor da olabilir.
Kalemim kağıdım beni bağışla çünkü;akşamdır..
Bilemiyorum gece ne çıkarır karşıma..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. Çok ince.. Yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ne kadar doğru canım "ufkun kadardır herşey".. yine insanı canevinden yakalayan bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharım beğenmene sevindim..arada not ettiğim yazılarımdandı paylaşmak istedim,sevgiler.

      Sil
  3. Harika...:) Bayıldım yazıya ve elbette fotoğrafa içim eridi gerçekten. Kaleminize ve emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahman razı olsun..resim muhteşem hakkaten,sevgiler.

      Sil
  4. CANIIIM SEVGİM
    NE GÜZEL BİR YAZI OLMUŞ
    İNŞLALLAH BİR DAHAKİ SEFERE KIZ KULESİNDE ÇAYI BİR AKŞAM ÜSTÜ BERABER İÇERİZ
    ALLAHA EMANET OL GÜLÜM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözünü unutma abalcım :)
      Allah razı olsun sevgiler sana sende Allaha emanet ol.

      Sil
  5. Resim ve yazı bütün olmuş,harika yüreğine sağlık.Sevgi'cim başım dertten kurtulmuyor şimdide blog resimlerim görünmüyor bununla ilgili bir yazı da paylaşırsan sevinirim.Picasa webde bütün resimlerim yüklü silinme olayı yok blogta gözükmüyor.Ben ve benim gibi olan arkadaşlarımız varsa çözüm olur .Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Duygularınızı kaleme alabilmeniz ne güzel.
    Yazılarınızı okumaktan keyif alıyorum. :)

    YanıtlaSil
  7. yazılarını bir kere okumak yetmiyor, dönüp tekrar tekrar okuyası geliyor insanın, heybesine atıp hikayelerini uzun yollara düşesi geliyor...sonra... sonra... pencerenin kenarına oturmuş, içerken kahveni akşamı bekliyorsun... ufkunca...

    YanıtlaSil
  8. Kız kulesinde seninle birlikte çay içme hayali kurdum birden bire. Nasip:))
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. ne güzel bir yazıdır bu kalmine sağlık bu arada şöyle bir şey dikkatimi çekti bende değil sadece sorun bir kaç arkadaşa baktım ve sizinkideaynı durumda.isminize tıklanıldığında bloga yönlenmek yerine errror url bulamadı diyor? google url aldık ondna mı kaynaklandı ki

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR