20 Kasım 2013 Çarşamba

Senin Verdiklerin Karşısında



Bunca güzellikleri gözlerime sürdüğün zaman Sen her sabah,gün içerisinde Sana neyi nasıl verebileceğimi verdiklerimin ne kadarı samimi ve ihlaslı ne kadarı temiz ve has olabileceğini düşünemeden edemiyorum Allahım..



Eşyaya bağlanmaktansa,gaflete düşüp dünyaya pervane olmaktansa yarattıklarına kul köle olmaktansa,ruhundan üflediğin ruhuma zarar gelmektense taşlar içinde dahi olsa,zayıf incecik değersiz görünsem dahi yeşerebileceğim bir kum parçasından mahrum etme beni Allahım..




Tüm koşuşturmacalar içinde kaybolursa kalbim ve başka şeyler ağır basarsa Senin dışında..Seni unutarak yaşamak beni rahatsız etmeyecekse Allahım..insin yağmurlar üstüme ıslatsınlar beni bir kez daha..
Yeter ki Seni hatırlat bana Seni yaşat Seni her an canlı tut dünya hayatında...





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. Allahim bizi imandan ayirmasin rabbim.... Amin...... Canim sunuda söyleyeyim sablonun güzel olmus ama sag tarafa resimli fotografli katagoriler eklersen dahada güzel canli gözüküyor bence.....

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR