2 Kasım 2013 Cumartesi

İçimize Dünya Kaçtı



Neden..bu kadar ağır oldu yüreklerimiz..
Hangi koltuk hangi araba oturdu üzerine de donduruldu tüm hislerimiz..
İnsanlığımızın üstüne hangi tablo hangi sehpa hangi biblo çöktü de..
İnsafımızın kıpırdamasına müsaade edemez olduk..

Nedir gözlerimizi körelten?
Şu kalın perdelerimizmidir kalp gözümüzü örten..

Nedir sofralarımızı tatlandıran,çocuklarımızın ellerine ayaklarına hangi eşyamızı yükleyerek çocukluklarını,oyun oynama haklarını satın aldık?

Neden neşeli gülüşleri sadece resimlerdeki karelerde mevcut..
Ve neden bir başkası sevsin beğensin diye gülümsetir olduk yavrularımızı?

Neden tenceremizde sevgi kaynamıyor,sofraya herkes bir arada oturumuyor?
O pahalıyemek takımlarımıdır yoksa lezzetimizi kaçıran..
Nefsimizin peşinde koştuğumuz içinmidir karşılaşamamamız..beraber olamayışımız?

Tadı nerde insanlığımızın?
Hangi malzemeden yapılmış ki eşyalarımız kirletince çocuklarımız,çizince bir yerlerini,kazaran yırtılınca koltuğun kumaşı veya bir köşesi bir kumaş parçasına kıyamıyor olduk da çocuğumuzun narin tenine kıyarak şiddet sürer olduk vucütlarına..

Dostluklar hangi malzeme ile yapılmış ki daha kıymetsiz oldu bedava verilenden..
Canımızı nerelerde sergiledik ki paramparça oluşumuza sessiz kaldık şimdi?
Geri almak isteğini dahi duyamaz olduk..tekrar kazanma yüceliğini dahi kendimize yakıştıramaz olduk..

Özür dileyemez olduk..


Biliyorum..
Sır olsa da bunu sadece size söylüyorum..

İçimize dünya kaçtı..
İçimize dünya kaçtı..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. İçimize dünya kaçtı....O zamandan beri huzurumuz da kaçtı be Sevgiciğim....

    YanıtlaSil
  2. Ben okudumda yazamadım belki suçluyum ama ne diyeceğimi bilemedim. Başlarda farkına varamadım belki farkına vardığım andada geç olmuştu çoktan. Bu kadar üzüldügünüz icin üzgünüm.. Ne diyebilirim ki... Keşke bu kadar suçlu hissetmeseydim,belki daha kolay olurdu yazmam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gun icini ve icindekileri gosterdi..olan oldu,dun bitti.

      Sil
  3. annemlerin anlattiklari o eskilere ben cok özeniyorum , yokluk varmis ama insanlik varmis :(
    bollukdan kör olduk aynen dedigin gibi kardesim dünya icimize kacmis.

    YanıtlaSil
  4. ahh be Sevgi kardeşim , üzerine ilave edicek bir tek cümle kalmadı bende :( ağzına yüreğine sağlık canım ,selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  5. dünya nedir ki iki gözüm, şeytan iflas etmiş, nefsimiz şahlanmış.... ne olduğumuzu nerede olduğumuzu unutmuş, nasıl göründüğümüze dikmişiz gözümüzü, o kadar incelemişiz ki aynada kendimizi, ruhumuz yorulmuş, yummuş gönül gözümüzü... o kadar göz var ki... hangi birine gösterebilesin, sevdirebilesin... aslında gaye sevilmek de değil, gaye imrenilmek... bu kadar basit... parmakla göstersinler de, ne olursa olsun...

    YanıtlaSil
  6. Belki de canım Allah merkezli yaşayamadığımızdandır.
    Arkadaşım o kadar güzel ifade etmişsin ki ne halde olduğumuzu yüreğine sağlık.Dua ile kal canım...

    YanıtlaSil
  7. Öyle güzel özetlemişsin ki ablacım, susuyorum, söyleyecek bir söz bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  8. yüreğimize dokundun yine
    sıcacık samimi ve haklı olarak
    Allah'a emanet ol

    YanıtlaSil
  9. İçimdeki şişlik ondanmı dersin:))

    YanıtlaSil
  10. Ah canım ah içimize dünya kaçtı, sevgi dostluk vefa insanlık yok oldu..Çok iyiydi çok..Yüreğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  11. Çok doğru söylüyorsun Bazen ben öyle anlar ve durumlarla karşılaşıyorum ki kendimi uzaylı gibi bu dünyadan hissetmiyorum. Yalnız kalınca düşünüyorum acaba sorun bende mi diye
    Benim mal meta para peşinde olmamama durumuma buda ne der gibi bakan arkadaşlarım karşısında doğal olan bu der gibi bakarken onlarda bu ne diyor böyleleri de var mı diyerek bakıyorlar

    YanıtlaSil
  12. CANIM HEP ŞU SÖZÜ ÇOCUKLARIMA SÖYLEDİM
    ÖZÜR DİLEMEK FAZİLETTİR ÖZÜR DİLEYECEK İŞ YAPMAMAK DAHA BÜYÜK FAZİLETTİR
    YAPACAK BİR ŞEY YOK

    YanıtlaSil
  13. Selamün Aleyküm...İçimize dünya kaçtı ve biz koca bir boş dünya olduk...Dünyanın bütün güzelliklerini,iyiliklerini,mutluluklarını,bereketini boşaltıp koca bir boş dünya olduk.Sevgi ve dua ile...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR