19 Kasım 2013 Salı

Uymadın Kimsenin Yüzüne



Ömrüm boyunca bakışımı sığdırabileceğim bir çift göz aradığım yalan değil..
Kalbime gizlenen yaşım ilerledikçe itiraf etmekten,kendime bile zaman zaman dahi olsa hatırlatmaktan çekindiğim gövdem kadar kalbim kadar yaşı olan bir gerçektir bu.
Saklayamam.
O gözleri arayıp durdum o gözleri yüzbinlerce gözün içine yerleştirmeye çalıştım.
Uymadı kimsenin yüzüne..

Bir ömür sürer mi bir arayiş?
Elbette..
Ömrümüz bir adet arayışlarımız bin ve fazla ise ve bunların yanısıra her geçen yıl bizi biraz daha değiştiriyor biraz daha şekillendiriyorsa nasıl bilinebilir arayışlarımızın türü arayışlarımızın tam olarak ne olduğu.
İçimizde olgunlaşmanın zorluğu..
Budur beni düşündüren..
Tutanak tutmak isterdim bu yüzden..

Ruh kıvrım kıvrım ruh patika patika ruh pınarcıklar ve çöl,çöller vaha ve yılan cıyanlarla doluyken ..
Mantıklı değil midir bunu istemem?
Bir çift gözün peşinde koşmanın yorgunluğu taze pişmiş bir kahvenin yardımıyla geçmiyor arkadaş.
Senin içine her gün süzülen ve sızanları nasıl ki kaleme alıp listeleyemiyor ve tanımlayamıyorsan o gözleri de gelişigüzel bulmak ve 'işte bu gözler,o gözler!''demek kadar zordur bu işte..
Akıp giderken her gün hayat ve her gün daha çok sararıken yaprak ve ruhumuz daha çok çocuklaşmayı arzularken büyümenin ve yaşlanmanın kaçınılmaz olduğu baltası iniveriyor kalbimizin gövdesine.
Tam üstüne hemde!..

Bir çift göze gözlerimi yerleştirmek istiyorum.
Bir çift gözde görmek istiyorum kendimi.
Senin gözlerinde ve seni benim gözlerime almak istiyorum şimdi.
Benim olana kadar sen..
Yön değiştirmeden renk değiştirmeden,bukamunleşmeden baktığım gözlerin ne kadar da ben kokuyor şimdi..

Ne kadar da değdi seni aramak diyebiliyorsam şimdi...bunca zamanın gayreti hataları diz kanama ve iç kopmaları unutturup siliyor suyun..
Sen ömrümde hep beklediğim gözlerin ıslaklığı bakışlarımın yaşısın.
Tuzluluğunla tatlı tatlılığınla ferahlatıcı ve doğal..

Sen öyle güzelsin ki şimdi gözlerimde..tohumlarımı ekip ıslaklığında fidan olup varlığınla çatlamak istiyorum mutluluktan şimdi..


Gözlerinizi yerleştireceğiniz yüzü bulmanız dileğiyle..

Bunun eşliğinde..





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. ayyyyyyyy canm ne güzel bir yazıııııı...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. o gozler ki baktıgı yerlere dalar gozlerim, o ellerki uzerındedir ne işle mesgulse, ve her ne mekandaysa ruhun oraya mesken kurmuşumdur ben... sen neredeysen oradayımdır, sen nasılsan o hale bürünmüşümdür ben...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR