28 Ocak 2014 Salı

Bir Sincap Bir Kirpi-Bunlar Nedir Peki?


Keçeden yapmışlar..çok başarılı çok minyatür çok şirin çok tatlı bir şey..bunun dışında bir çok malzemeden de yapılmış olanlar var ..favorilerim kesinlikle sıncap ile sıncaba benzeyen tam olarak ne olduğunu anlayamadığım aşağıdaki böcük :)

 


Cupcake'ler de çok hoş..minicik minicik kumaşlardan arta kalan iplerden şu yaptıklarına bi bakın hele :)


Şirin sıncabım..neyazık kikeçe ile aram hiç iyi değil..sıncapla da iyi değil aslında..hep kaçarlar benden :) 


Elma güzeli..çoook şirin..


Bu şirinlik halinden hiç memnun değil :)


Patchwork yöntemiyle yapılmış şık bir iğnelik..

Kadifeden ..



Motiflerden..


Kumaşlardan..



Yetenek ve sevgi ile yapıldıkları ne kadar belli değil mi..olmasaydı öyle beğenilmezlerdi bu kadar :)
İlk fırsatta bir tane yapmak arzusu var içimde :)

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Çok tatlı hepsi birbirinden güzel, hakikatten değil mi insanda yapma isteği uyandırıyor hepsi de;) çok tatlılar, hepsi de ilham verici;))). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. En çok cupcake ve elmalıyı beğendim :) Hepsi el emeği göz nuru, çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi güzel hepsii.Bayıldım bu iğneliklere

    YanıtlaSil
  4. ben en çok kuşlu olanını beğendim :))) neden acaba? :D :D :D

    YanıtlaSil
  5. Domuz hariç hepsini çok beğendim Sevgicim.. Teşekkürler yayınına..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR