11 Ocak 2014 Cumartesi

Tıkla-Rahatla!


Yağmurun sesini,ormanın havasını,cıvıl cıvıl tatlı tatlı öten kuş seslerini..bazen şöminenin odunları yavaş yavaş erittiği sıcak anları yaşatan bir yandan çalışırken bu güzel doğa seslerini dinlemek rahatlatıcı oluyor benim için..

Sabahları tatlı kuş seslerini dinlemeyi seviyorum..akşamları şöminedeki ateşin sesini..keşfettiğim bu güzel sitede doğanın bir çok güzel sesini sizin seçiminize bırakarak güzel anlarınızın arkaplanlarına doğadan sesler eklemenizi sağlıyor.

Siteyi ziyaret etmenizi tavsiye ederim,ulaşmak için:Click&Relax

Sitede bulunan doğa seslerinden seçim yapmak çok kolay menüsü de öyle yine de her halükarda bir kaç resimle anlatmak istedim..

Siteye girince karşınıza çok işlevsel ve basit bir menü beliriyor..ekranda sürekli olarak sabit duran..



Menüdeki dişliye tıkladıktan sonra yukarıdaki görselde daire içine aldığım Themes diyerek dinlemek istediğiniz doğa sesleri seçenekleri ve görselleri var..
Deniz olabilir yağmurlu bir gün olabilir gece olabilir seçenekler çok üstelik sürekli olarak değişen resimler eşliğinde sevdiğiniz doğa seslerini dinleyebilirsiniz..


Ben ormandayım şu anda..:)

Sevgilerimle..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. teşekkürler harika sık kullanılanlarıma ekli artık resimler ve sesler muhteşem..

    YanıtlaSil
  2. CANIM HARİKASIN
    İYİKİ VARSIN
    KAFAMIN RAHAT OLDUGU Bİ GÜN HEMEN DENEYECEĞİM
    TEŞEKKÜRLER Bİ TANEM

    YanıtlaSil
  3. bayılırım bayılırım. dinlicem tabeee.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Allah razı olsun benim de çok hoşuma gitti paylaşmak istedim herkese sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR