28 Ocak 2014 Salı

Eski Çoraplarla Ne Yapılır?


Paspas,kapı tıkacağı eldiven ev çizmesi..geriye kalan artık giyilmeyen veya giyilmeye mecali kalmayan atmaya kıyamadığımız kumaşını beğenmeyip desenini sevdiğimiz çorapları değerlendirme fikirleri!
Kes,dik,süsle..çare mi yok :)
Sıcak içeceklerden yanmaması için cic ellerimiz eski çoraplarımızdan çok güzel bir kılıf yapabiliriz..


Genç kız ve çocukların özellikle sevdiği bu tarz eldivenler de yapılabilir :) biraz gayret..


Sson proje ise tüm projelerin en güzeli kanımca..ev içi giyilebilecek çok hoş çoraptan çizme tasarımı :)

Bu fikirleri çok sevdim..siz eski çoraplarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?...

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. ben küçükkken dedemin eski çoraplarından barbilerime elbise yapardım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya! bende kızımın bebeklerine elbiseler yaparım eski çoraplardan :)

      Sil
  2. cok ıyı dıy projelerı bunlar bayıldım*-*
    denemek lazım*-*

    YanıtlaSil
  3. çoook şekerler çok beğendim. denemek lazım ;)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim.

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. harika fikirler, teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Selamlar
    Hepsi birbirinden güzel fikirler ..kalpli eldivene ayrıca bayıldım.Paylaşım için teşekkür ederizz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. iki ve üçüncü olanlar harika :)))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel projeler,harika bir paylaşım.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Süperlerr,bayıldım hepsine..sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. çok hoş olmuşlar.enteresan fikirler :)

    YanıtlaSil
  11. Bi daha atarmıyım seni eski çorabımmmmmm :))
    harika paylaşım canım bayıldım..
    Sevgilerimle Sevgi'm.

    YanıtlaSil
  12. fikirler güzelde. ama corap denilince aklima kokmus corapdan baska bsy gelmiyor :D ama iyi fikirler denemek lazim.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR