27 Ocak 2014 Pazartesi

Ben Sizin Bildiğiniz Boyunluklardan Değilim



Sayısız model ve tarzı var..sayısız kumaş türü sayısız şekil sayısız desen sayısız sayısız şeyler yapılabilir..artan kumaşlardan artan iplerden artan zamanı bu cicileri yapmak ile değerlendirebiliriz..
Elimizle yapılan özel olur elimizle yapılan güzel olur ve kesinlikle yaptığımız sadece bizde olur :)





Bir çok boyunluk modeline rastlamak mümkün..yukarıdaki ise gerçekten çok basit olmasına rağmen çok özel olduğunu düşünüyorum..kitaplarım olmadan asla diyenler için süper..:)


Benim gibi örgü hakkında az bilgisi olan biri bile yapabilir bunu..yapamaz mı?..yapar :) yaparım yani..


Korkutmasın gözünüzü..mantığını çözmek kafi..sanırım düz bir zemine minik kumaş parçalarıyla yapılmış..öyle zor bişey olmasa gerek.


 

Hiç birini yapamadığımızı kabul edelim veya o kadar vaktimiz yok diyelim bir parça kumaşla bir kemer dahi stilimie güzellik ve farklı bir hava katar..
Bu fikir güzel sevdim bunu..kış aylarında sıcak da tutar ...

Güzel geçsin gününüz..

Sevgilerimle..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. bir çile yünden yapılabilecek çok hoş modeller, teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. en çok birincisini beğendim :)) ancak genelde hakim yaka tarzında montlar giydiğim için bu tip şeyleri kullanamıyorum pek.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok güzeller. Açık biri olsaydım kesilikle yapardım. Bu şekilde çok ağırlık yapıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda haklısın canım daha hafif bir şeyler seçilmeli tesettürlü bayanlar için..sevgiler.

      Sil
  4. Sevgim canım harika modeller.. Birçoğu basit ama şık..Sade ve anlamlı yani..teşekkürler paylaşımına. Senden çok istifade ettiğim şeyler oluyor.. Emeğine, paylaşan yüreğine sağlık. Hayırlı günler kardeşim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslatım senin istifade ettiğin şeyler var burada senin güzel blogundaysa kalbimi ısıtan güzel şeyler var canım ..
      Güzel bir gün dilerim sevgiler gönderiyorum..

      Sil
  5. Her biri enfess:) hımm harikalar, süper bir yayın olmuş, hayran kaldım. Ama söylediğiniz gibi yapılmaz diye bir şey yok bence kesinlikle her biri de yapılır;) çok teşekkürler bu güzel yayın için, mest oldum.

    YanıtlaSil
  6. hepsi de ayrı ayrı güzel bunların, şal kullanmıyorum diyenlerin bile reddemeyeceği cinsten :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel blogmuş,birsürü de dostum burdaymış ben yokmuşum ben de geldim.Sevgiler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR