23 Ocak 2014 Perşembe

Yoksa Siz,Yemeye Kıyamadıklarımızdan mısınız :)



Bir yeteneğin ulaşabileceği en üst seviye..bir insan elinin ruhu ile severek yapabileceği çok küçük bir alandaki güzellikler..Görünürde süs denebilir..ama süs dışında kurabiye olduklarını inanmakta zorlanıyor insan elbette..
Bunlar kendilerini yemeye kıyamadıklarımız olabilir mi :)













Olabilir elbet..
HAzırlayanları tebrik etmek lazım..bu güzellikleri yiyecek olanlara da afiyet olsun:)

Güzel geçsin gününü..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

25 yorum:

  1. çerçeveletip duvara asmak lazım bunları, vay bee diye diye inceledim görselleri. maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçerken resimleri kaç kez vay be dediğimi hatırlamıyorum :)

      Sil
  2. Gerçekten insan yemeye kıyamaz bunları:) Şaheser gibi..

    YanıtlaSil
  3. Yeni şablonunuz ve de paylaştıklarınız çok hoş olmuş. Hayırlı olsun. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun keyifli vakit geçirmeniz dileğiyle,sevgiler benden.

      Sil
  4. Sevgicim gözüm gönlüm açıldı..Özellkle cupcakelere bayıldım..

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten sanat eseri gibi. Ama ben zaten yemem bunları.istemem yani.. Boyalı şeyler temiz ya da helal değilmiş gibi geliyor bana. Kakaolular güzel ama onlarıy erdim bir ikram eden olsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerçeveletip duvara asmak için bir sebep daha..bende öyle bişey işittim..:(

      Sil
  6. hepsi biblo gibi,evet evet bence bunlar yemelik değil seyirlik,ama benim minikler görse kesin yerler eminim:)yapanların ellerine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin minikler annelerini sevsin yesin..Allah razı olsun can Fatmam :)

      Sil
  7. Oyyyy çok güzeller. . Yapanın ellerine sağlık. . Tek Tek seçip çıkarmişsın.. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçmek de inan çok zordu o kadar çok modeller var ki..içinden çıkmak mümkün değil..Allah razı olsun teşekkürler.

      Sil
  8. tek kelimeyle harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  9. Her biri sanat eseri gibi..dokunulmaya kıyılamaz gerçekten..bir de zamanla bozulma olmasa :(

    YanıtlaSil
  10. çook harika çalışmalar olmuş, keşke kalıcı olsaymış bayıldım,sabun yada mum gibi .. (: sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet!..bak bu çok daha iyi bir fikir..bunların sabununu mumunu yapsalar ilk alan ben olurum duyurulur :)

      Sil
  11. Bende aynı şeyi söyleyecektim, bunlar kurabiye değil sanat eseri :) Bende de var kardeşim yapmıştı hala yiyemedim, 2 ay falan oldu sanırım :) Bakıp bakıp mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmini çekip paylaşmaz mı insan :( çok ayıp :))

      Sil
  12. harika görünüyorlar....
    sanat eseri ve müthiş bir beceri , emek............

    YanıtlaSil
  13. Benimde ilgi alanım farklı bir çalışma metodu.Yapanların ellerine seninde canım yüreğine sağlık.
    Allaha emanetsin.Sevgi ve dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalben yapılan herşey güzeldir sanat eseridir elbet..senin yaptıklarını ben yapamam Rümeysacım ama :( bu alanda yeteneğim yok..Allah razı olsun..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR