15 Haziran 2014 Pazar

Başlıksız Resim Nasıl Eklenir?


Hayırlı sabahlar sevgili dostlar..
Blogger'in yenilikleri ile beraber gelen minicik sorunlara çözüm bulmak veya alışkın olduğumuz ayarları unutmak gerekebilir bazen.

Şöyle ki örneğin şablonumuzda bir kaç ayara alışmışken bu alışkanlığımızı unutmak zorunda kalıyoruz bazen.
Yapacak bişey yo kdeyip çözümler üretiriz veya bu alışkanlıklardan vazg eçeriz..

Eskiden blogger'da resim eklemek için eklentiye her hangi bir başlık girme zorunluluğu yoktu,artık var!

Üst görselde daire içine alınan bölümün boş olduğu takdirde resmimizin şablonumuz ve blogumuzda görünmeyeceğini biliyoruz.

Peki bu alana her hangi bir şey eklemek istemezsek resmi yayına alma imkanımız var mı?..

Evet var!..

Minicik bir kod bu sorunu ortadan kaldırarak blogumuzun sag veya sol tarafına istediğimiz görseli veya resmi eklememize fırsat tanıyacaktır.

Başlık kısmına sadece <!– –> yazarak eklemek istediğimiz resmi seçip KAYDET diyelim..


Resmimizin şablonumuzda yer aldığını göreceğiz..


Başlıksız ve sorunsuz bir şekilde!

Güzel bir hafta nasip etsin Rabbim..

Selamünaleyküm..




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

33 yorum:

  1. ALEYKÜMÜSSELAM...Rahmeti bereketi üzerimize olsun....aynen şöyle yapıldı:)değmesin yağlı boyayı oku çok önemli bana uygulayarak göster ....kızıma:)))) ben böyle teyze blogerim işte :))ceylan kızım teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ablacım Allah razı olsun..

      Uygulayamadın mı ablam??

      Sil
  2. Aleykum selam. Sizin de haftaniz guzel gecsin. Bu paylasiminiz gercekten cok faydali oldu. Tesekkurler. Bu arada bloguma yukledigim resimler koyulasiyor. Yanlis birsey mi yapiyorum acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da ilk fırsatta post yaparak izah edeyim bitanem başka kardeşlerimiz de faydalansın..teşekkür ederim,sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
    2. Allah razı olsun. Sizin emeğinizi nasıl öderim ki. Çoğu paylaştıklarınızdan yararlanıyorum. Emeğinizin karşılığını almanız dileğimle

      Sil
    3. Rica ederim canım Allah senden de razı olsun sevgiler.

      Sil
  3. Çok iyi bilgi. Teşekkürler.
    Bu arada google adsense sorunumu kendim hallettim. Biraz zahmetli oldu ama google amca onayladı:-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu nasıl yaptınız? :)

      Çok çok sevindim..

      Sil
    2. Biraz çetrefilli mail atarım size detaylıca. Teşekkürler.

      Sil
  4. Ya resmen içimi okudunuz Sevgi Hanım..Geçen gün eklemiştim, balık isteyince üzülmüştüm ama şimdi sayenizde düzelttim :) Çoookk teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Canim cok faydali paylasim ama ben daha pratik bir yol uretmistim bu konuda,, oda resim yazisi isteyen kisima bir nokta konduruyorsun sonrada asagiya resmini ekliyorsun sonra kaydettinmi o minnacik nokta zaten belli oladigi icin hic dikkat cekmiyor;))
    Ama size sormak istedigim bir konu vardi, ben defalarca denedigim halde, ustelik eklenmistir diye onay kodu ciktigi halde bir turlu sayfama ilginizi cekebilir kismini ekleyemiyorum, nasil yapayim acaba,, birde sayfamin ust kismina tiklaninca acilan sayfa butonlari koymak istiyorum fakat kodlarini bulamiyorum nereye bakayim, lutfen yardimci olurmusunnnn:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir çözüm ama nokta bile olsa bazen yer tutuyor gorunmese dahibosluk oluşuyor ..

      linkwithin görünmesi icin farklı mail adresi ile kodu almayı deneyin,teşekkürler cok sevgiler.

      Sil
  6. Canim sevgiler benden, bir noktanin bu kadar onemli oldugunu bilmiyordum hic yukaridaki kodu yazayim hemen bir yere nott..
    Birde linkwitten baska meil adresiyle kod alirsam blog adresi soruyor direk gene ayni blogun adresinde baaka meil adiyla kullanabilirmiyimki???
    Birde lutfen cevapla nolurrr nolurr nasil yapicam yukarida acilan pencereyi, aslinda sen yap isterdim benim blogun duzenlemesini ama suan oyle bir ucret odeme imkanim yok, kendimde geze geze arastirip biseyler buluyorum netten, birazda fotosopla filan biraz ayarliyorum sayfami ama henuz tam istedigim gibi degil tabi, nerde bir profesyonel dokunus nerde benim uyduruk blogggg;((
    Herseyide soramiyorum sana kiyamiyorum cunku, neticede sende bir emek harciyorsun, birde kazanc kapin olunca sana sorup kul hakkina girmis gibi olurum diye korkuyorum, o yuzden uzaktan uzaga takipte kalip, duzenledigin bloglari hayranlikla seyredip duruyorum simdilik, cenem dustuyahu cok opuyorummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım estagfurullaf faydalı olduysam ne mutlu bana,şimdi sen linkwithinde farklı mail ve aynı blog adresini gir sorun olmaz kanımca..açılan pencereden kastın ne anlayamadım hareketli manşetini diyorsun acaba biraz bilgi verir misin ?

      Sanıyorum ki yakında şablon çekilişi düzenleyeceğini istersen ona katılıp şansını deneyebilirsiniz..kolaylıklar dilerim ;)

      Sil
    2. Not not: platform sorusuna ' blogger' yerine 'other'seçeneğinden beliren kodu alip HTML/Javascript olarak ekle bunun da etkisi var ..

      Sil
    3. Canim verdigin bilgiler icin kocaman bir tesekkur daha, deniycem birazdan bakalim olacakmi,, birde acilan pencereden kastim hani bu sayfanin en ustundede varya anasayfa sablonlar iletisim filan yazan kutucuklar, iste onun resimljsini yapmak istiyorum yani pecetelik resmini koydum mesela tiklansin butun peceteliklerin modelleri ciksin, seccade resmini koydum diyelim uzerinde bi yerde seccadeler yazsin tiklaninca namazlik modellerim acilsin gibi, ama nasil yapicam bilmiyorummmmm:((

      Sil
    4. Ayşegül açılır menüdür istediğin bunu yapmak mümkün..açılır resimli menüye rastlamadım henüz..örnek verebilirmisin?

      Sil
  7. Amaninnnnn ne zaman o cekilisssss??????
    Valla cok isterim katilayimda bana ciksin, ama bendede oyle bir sans vardirki gkkten et yagsa kafama kemik duserr:))

    YanıtlaSil
  8. canım az önce other kısmını denedim sonunda oldu:)) kocaman teşekkürrrrrrr,seviyorum kardeşçim seni yahuuuu hemde çokkkk
    yanlış anlaşılmasın other olmasaydıda çok seviyorum haaaa:))

    YanıtlaSil
  9. Bu kadar basit görünen bir şeyi, uzun zaman arayıp bulamamıştım ve şans eseri bu yayını gördüm.Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Geç de olsa yorumumu esirgemiyorum, işime yaradı mı, yaradı...:))

    YanıtlaSil
  11. Merhaba size nasıl üye olacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ tarafta yer alan ''bu siteye katılın ''eklentisine tıklayarak üye olabilirsiniz..sevgiler.

      Sil
  12. Merhaba nasıl üye olacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül hanım sağ tarafta İZLEYİCİLER başlığı altındaki eklentiye tıklayarak üyeliğinizi gerçekleştirebilirsiniz.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR