25 Haziran 2014 Çarşamba

Aksesuar Kumaşlar ve Pembe Ayakkabılar


Bazı vitrinler var ki her sezon ve her değişim sonrası mutlaka uğrayıp önünde biraz durarım..ürünlerine ve yeni gelen cicilere baka baka hayaller kurduğum dahi olmuştur..


Yine sevdiğim bir mağazanın vitrini karşısında yeni gelen ürünlere baktım uzun uzun..renkleri ve ürünlerin tarzları tam da istediğim gibiydi..özellikle renklerine hayran kaldım..


Aksesuarlar olmazsa olmazımızdır kabul ancak çok fazla aksesuar kullananbiri değilimdir..yine de aksesuarsız elbette olmaz..bilezikler bileklikler çanta ve özellikle yüzükler artık vazgeçilmezimdir..
Bu güzel vitrin evet ikna edici ve çok etkileyiciydi..


Yeni temin edilen kumaşlarıma uygun olacağını düündüm bir yüzük bir de çanta alarak döndü eve..


Yüzüğüme hayran hayran baktım..gerçekten çok güzel bir desene sahip değil mi?


Seçtiğim çanta ise diktiğim ve dikilecek olan yukarıda gördüğünüz kumaşlardan abayalarım ile uyumlu olacağını düşündüm..çok hafif pastel bir renge sahip zarf çanta..her ne kadar büyük çantalar daha kullanışlı ve tercihim olsa da yaz mevsimi için daha derli toplu bir şeyler aldım,ilk kez :)


Seçim zordur elbette böyle ürünler arasından yine de alış verişimden memnun bir şekilde çıktık mağazadan..yanımdaki böcük rahat vermedi desem yeridir,vaatlerde bulunduğum doğrudur ..dondurma her zaman iyi bir rüşvettir :)


Karşındaki anlaşınca tabii..anlaşamayan biri olunca karşında nefis dondurmaların huzurundan ayrılarak büfedeki dondurma dolabından bir dondurma alıp taksiye atlayıp dönersin evine ..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. Ayyy vitrinin güzelliğine bakııınn,nasıl canım çikti şimdi:)yüzük çok güzel güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılıyorum bu vitrine hepsi zevkime uygun ama cebime değil :( teşekkür ederim.

      Sil
  2. ne güzel fotoğraflar eşliğinde anlatım

    YanıtlaSil
  3. Sevgi hanım hayırlı günler:)
    Paylaşımlarınız çok güzel yakından takip ediyorum..
    Hayırlı ramazanlar diliyorum. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun size de hayırlı ramazanlar Süheyla hanım..sevgi ve dua ile.

      Sil
  4. Renkler gerçekten çok güzel tam benim renklerim. kumaşlara ve ilk fotoğraftaki çantaya bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel renkleri seviyorsun ben gibi evet renkler şahane hepsi güzel ya :)

      Sil
  5. Bana da rüşvet vermek istersen benim dondurmam daha çok bol çeşitli olsun:))) Sevgim canımsın gerçekten çok güzel renkler. Huzur veriyo. Güle güle kullan ablam. Çok öptüm seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben rüşvet vericem sen gelicen miiiii???

      Allah razı olsun ablacım hayırlı ramazanlar sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  6. Renkler super yuzukte cok iyi bir tercih olmus

    YanıtlaSil
  7. çok güzel her şey ... aldıklarında , hepsini güle güle kullan ... Dondurma benim için bile en iyi rüşvet hala :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim hayır diyebilir ki :) öpüyorum seni ve tatlı kızını :)

      Sil
  8. Alışveriş yapmak,vitrinlere bakmak benim de ev sevdiklerimden..Resimdeki vitrinleri de çok sevdim,yüzüğünü de:))Güle güle kullan canım..
    Dondurma benim için de güzel bir rüşvett:Özellikle çikolatalı:))
    Ramazan ayı hepimiz için huzurlu ve bereketli olsun..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Harika fotoğraflar. Kim böyle cıvıl cıvıl vitrinin önünde kendi tutabilir alışveriş yapmamak için..

    Sevgiler,

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR